2009年1月11日星期日

维维, 你就好啦...WARNING 18PL!!!

系男人都想做嗰有钱既花花公子.
好似维维咁, 有国际影星"張指二"陪伴, 几写意.......






15 則留言:

十六 Keaton 說...

我媽看到這則新聞
就馬上叫我上網找她的照片給她看
看了就一直評論她的胸

女人就是這樣
就喜歡互相比較誰的波比較大
哈哈

Chylin 說...

我看到 十六夜真人 的留言真劲爆!

不是所有的女人都是如此,Okay?


至少我不是。哈哈哈哈 ~
只是替她可怜。

Unknown 說...

张指二的屁股很香嘛???哈哈!!!

一旧饭 說...

十六夜真人, 系啊系啊!! 哈哈哈... 你妈都几劲OPEN兼劲潮爆哦!!!

川贝, 欢迎光临!!! 系啊...真劲爆!!哈哈哈!!! NEVER MIND JUST HAVE FUN!!
你可怜拒...咁细粒??!! 哈哈哈!!!

天蓬元寿, 唔知哩...应该系呱...哈哈哈!!

Chylin 說...

你可怜拒...咁细粒??!! 哈哈哈!!!


哇!你这句话够辣!

Dim!

阙爱芬╭* 說...

你这篇够辣,看到18PL赶快近来看,呵呵^O^

十六夜真人的妈好开放喔,汗~

可怜她下,看光光咯.不知道她以后还敢在海滩再次那么劲爆吗?

一旧饭 說...

川贝, No High No Fun!!! Hahaha... :P

阙爱芬, 大家成年人, 有时都要辣下既...哈哈哈...我以为冇人留言架, 因为好多"假正经"...哈哈哈...

匿名 說...

真系有可能系维维叫人影嘎!
睇佐章长平之后好多人不怕SHOW身材咯

一旧饭 說...

feiyifan, 维维睇镜头哩... 真系几平下哦...哈哈哈...OMG!!!

匿名 說...

其是我们马来西亚的华人比中国人保守很多吧? 哈!哈!

一旧饭 說...

平凡的爱丽丝, 冇啊! D后生唔知几放!!! 的闲落D落PUB睇下啦!!! HEHE...

renee 說...

简直係 【高瘦平】 无乜惊喜

不过裸晒在西方国家实在好平常啦,我就觉得无乜好大惊小怪。。。。。。

queenny 說...

在外國脫光晒太陽好正常啊(雖然我不敢),
張指二沒錯啊。
不過維維大庭廣眾毛手毛腳就不太好咯。。。

Ashley 說...

哗!很张胆喔!
谁是‘张指二’啊?

一旧饭 說...

renee, 系我地大惊小怪唧....

queenny, 咁靓,咁香既"萝柚", 情不自禁唧...哈哈哈...

Ashley, 吓??? 咁你都唔识???