2009年1月10日星期六

红=高调???

请用华语读"XXX"D字, 唔该晒!!!

最近响各大报张, 妈妈宝贝, 都可以见到嗰本地"卖FM"既金牌DJ"淋得溶"
讲...关于拒既仔, 老婆, 同埋拒今年点赚到一百万等等既威水史. 真系登拒开心!!!
老实讲, 以前我都几钟意兼SUPPORT拒同嗰电台架, 不过哩, 近排就开始有D讨厌兼反感. 点解哩??
1) 人红就自然会患上"大头症"啦, 乜都要高调啦. 正常既....不过太高调就...SORRY啦...
2) 太多游戏玩啦, 我比较钟意听歌, 或系讲下时事多D. SORRY啦...
3) DJ成日踩D听众, 简直口出狂言!!! 唔LIKE!!! 不过都有D好既...好似..."吻灰粉"啦...
4) D歌太潮啦, D咬词都听唔清, 或者系我耳仔有问题, 唔啱我D老炳听啦...哈哈哈...

由于以上种种原因, 所以转返嗰"久霸霸"啦. 因为华语台我斋听呢两嗰台唧...
高调, 唔系唔好, 太高调只会令人反感, 尤其是系D公众人物, 小心俾人"盯"上啊!!!
你地话系唔系啊???

16 則留言:

Janelle 說...

yeah!一起支持久霸霸!我也是觉得另一个台很没有内容咯。。

Unknown 說...

我都系久霸霸粉丝!我觉得另一个台的节没深度咯。。

新电台- 88。1,你觉得点样?

路人㊣ 說...

饭兄,
呢两间商台广告一箩箩,炸到你晕!
播广告多过讲嘢,呃呃骗骗吹下水又交更啦~
所以广告多就猪笼入水,唔恨得咁多架啦!
新电台- 88。1,未开台已经广告一箩箩啦~恭喜贺喜啊!

路人㊣ 說...

人地皇上用咗大約4万令吉剖腹生产,10万令吉为个仔摆《百日宴》,摆明搞高调。话晒皇上都系靠努力同付出先至有今时今日。
霹雳人万岁~

wenyileong 說...

zz。。"淋得溶" 。。
哈哈。。

一旧饭 說...

JAN, 有内容啊....广告内容啊!!!

LAI, 深度??? 你要几深啊??? 哈哈哈...

甲兄, 简单D嚟讲, 台台都死...哈哈哈...LITE FM都OK架...
系哦, 拒以为拒真系皇上哦!! 哈哈哈!!!

wenyileong, 你笑乜啊?? 哈哈哈!!

~珊姑娘~ 說...

哈哈哈!!!倒是真的!!!!

"淋得溶"!!哈哈哈!!佩服!

Unknown 說...

就听新的电台吧!!!OneFM。。。与FlyFM及HotFM同一家公司的华语电台。。。里面比较多歌。。。很少人讲话。。。

匿名 說...

以前有听过 WA FM这个台吗??
我以前很喜欢这个台的。。
因为没有什么广告~
但是不知道几时就倒闭了。。。!

一旧饭 說...

珊姑娘, 你又笑乜啊?? 哈哈哈...

天蓬元寿, ONE FM?? 咩频道啊??

jasmine_pzj, 有....N年前啊...

queenny 說...

我也很久没听那个电台了。。。
可能我老了,
不太能接受那些歌。。。
还是旧歌比较好。。。。

十六 Keaton 說...

我比較喜歡988哦
可惜沒有陳峰了

至於那個新電台one fm
我還沒有聽哦

Unknown 說...

one fm - 88.1
它的tagline是‘你们是我的No.1’

匿名 說...

988而家都唔好的去边,有料既DJ走的7788咯

我me 說...

我唔钟意“卖fm"。我系久霸霸的支持者。。

其实,有一个新电台fm88.1,以娱乐为主!

一旧饭 說...

queenny, same same!!!

天蓬元寿, 未听过啊...

feiyifan, 就既唔去, 新既唔嚟啊!!!

漂亮的我, 我会去试听架啦!!