2009年1月9日星期五

陪月婆

真系唔讲拒都唔得!!!
因为近年, 好难揾, 终于有人介绍嗰俾我...
煮嘢, GOOD!!! 照顾BB, 都OK架! 至于...HOUSEKEEPING, 直头唔得啦!!!
拒尝试懒我都可以"蔡依林"上身啦(睁一只眼, 闭一只眼), 做错嘢又一直俾借口我....
但系哦....讲到卫生, 我真系好注重架.
咪误会我有洁癖哦.
都真系邋遢到.....冇人有啊!!!
食咗D碗碟, 洗咗后...油到冇人有啊!!!
D煲又懒洗, 洗又洗唔干净, 又攞去煲红枣水, 煲到成煲红枣水变咗油水!! 啱啱正俾我X嚟, 叫拒成煲倒咗再煲过. 拒仲同我讲唔系油. 咁唔系油系乜啊???? 唔通系我D口水或者滴汗啊???
我真系顶拒唔顺啦!!!!
口头警告: 再系咁, 你可以提早"打包"啦. 唔驶讲嘢!!!
我睇, 拒系时间退休啦....都六十五岁啦... 我系真系难揾正冇计先正揾拒之啊....
连我既MAID都讲拒唔掂, 拒仲WARNING我既MAID添! 我即刻WARNING返拒啊. 我既MAID劲好架!!!
唔该, 俾心机做干净D啦.... 唔好逼我赶你出家门啦...
各位, 你地有冇相同既遭遇啊??? 你地又点搞掂啊?? 唔该过两招嚟啦...救命架!!! HELP!!!

后记: 介绍人, 咪误会哦, 我绝冇怪过你, 一D都冇啊.

16 則留言:

十六 Keaton 說...

我覺得那些比較老的人
都是比較邋遢和硬頸的
跟他們講都講不聽的
真的以為你吃鹽多過我吃米
就代表你很厲害了?

Janelle 說...

哇!我才刚决定邀请家里的陪月婆,就看到你这样的comment。。。搞到我都不知道要怎么才好了。。。

你请多少钱啊?

阙爱芬╭* 說...

听起来真的怕怕,那么脏.可怜...帮不到你添.

veronica 說...

坦白说,我真的没有听过朋友们对她们的陪月婆有好的评语的咯!每个都是‘有弹无赞’的。

vkeat86 說...

我记得上个月我的侄子满月,从他的外婆(据说他是一个难搞的家婆)口中得知那个陪月劲好。还死猛赞我妈介绍得好添!

好陪月可遇不可求啊~?

花罗汉 說...

你嘅maid没做家务嘅咩??
煮嘢 & 照顾BB GOOD都算好好嘅啦(尼个系重点),至于housekeeper 方面,是不是以佢嘅年龄嚟广做咁多野太过操劳所以做唔好,你可以分配maid做家务啊,俾佢专心照顾BB 同 煮食。

我嘅4嫂都系帮人做月架,不过佢住JOHOR,做singapore 同 Johor 区,你早广或者可以请她的,到时过年你载他返我妈屋企就得咯。哈哈!我都好怕做啲鸡子媒人。哈哈

Unknown 說...

Yer。。。好恶心叻。。。油油的红枣水。。。你没给她用肥皂吗???哈哈!

匿名 說...

我都赞成花罗汉讲法,她都六十五岁, 有老花的, 有时东西看不清楚. 最重要他会帮你的BB 冲凉, 煮好的给你的夫人吃.

jessie 說...

奶瓶洗不干净!!我最生气!!!!讲很多次都不听!!怕到我坐月第六天开始自己喂奶洗奶瓶!!还有BB大便的DIAPERS可以住在垃圾桶(她房里)一天一夜!!!每天早上都是我帮她打抱垃圾或者BB一大便就叫她那去楼下THROW!!一点卫生都没有!!!气死我和一旧饭!!!!照顾BB卫生和清洁很重要的!我家厨房真的没眼看!!给钱还要比她气...没天理!!绝对没下次!!!!还叫我下次找她,介绍生意给她!!有可能吗?一肚子气!!!!HAIZ......

Unknown 說...

tony san, 如果有第二个,早di通知我,我帮你book我妈.拒今年以经接单到九月咗。

广告时间:各位朋友,我阿妈是金牌陪月婆,有兴趣可以连络我。。。

一旧饭 說...

WAH!!! 各位, 我老婆嚟咗啊!!! 哈哈哈!!! 拒就系下面既骆师奶啦!!!

十六夜真人, 我劲同意!!!

JAN, 小心啊...一失足成千古恨啊...
我请RM3,000+红包啊!!!

阙爱芬, 真系千年一见邋遢猫!!!

VERON, 系啊系啊! 哈哈哈!!

杰, 劲同意啊!!

花罗汉, 唔系咁简单啊!!! D煲煮咗食晒咗, 放响度几日冇洗, 又返煲, 咁仲唔叫邋遢??!! 睇到我都想呕啊!!!

天蓬元寿, 好畏啊!!!

平凡的爱丽丝, 系啊, 太老啦, 早知一嗰字: 晕!!!

骆师奶, 嗨老婆, 咪咁"坐荡"啊, 竟然第一次留言...哈哈哈...点都好, 都要讲声WELCOME!!! 哈哈哈!!! 大家可以去拒既BLOG行下啦!!

LAI, 最Q衰系你啦, 叫你BOOK你老母又慢慢咁, 仲敢响度大广告, 广告费嚟!!! 哈哈哈!!
各位, 拒老母真系好PRO架, 但系因为LAI冇帮我BOOK所以冇帮我做.
有兴趣可以CALL我先, 因为我系拒老母既经理人. 金牌经理人!!! 哈哈哈!!

阙爱芬╭* 說...

骆师奶
原来你是一旧饭的老婆啊!

去你Blog走了一圈,还还很新哦!期待你的作品,呵呵~

匿名 說...

好心咯,做乜唔搵个后生的既?我呢度大把人出KL做吖。

我me 說...

咦。。。好畏。。好的人惊!

一旧饭 說...

feiyifan,早唔响!!!

漂亮的我, 劲畏!!! 不过呢排好D咗, 我介绍人XXX拒. 哈哈哈!!

renee 說...

都叫咗你好好考虑咯。。。。年纪大又八八八。。。。。。。忍下啦,仲有十日好快就過咗去啦。 真係pai seh哦