2009年1月4日星期日

"2009新年估估下有奖问答!!!"之开估!!!


冇错啦!!! 答案就系: 飯島愛寫的柏拉圖式性愛
SORRY啊, 开迟咗小小添, 因为一早忙到依家啊!!! 忙摆过年嘢啊!!! 因为听日要开工啦!!!
好快啊!!! 十八日既假期就咁俾晒嗰仔"玩完". 真系阴公啰....
讲返本嘢先, 系讲飯島愛点样堕落, 点样贪慕虚荣, 点样拍AV, 系咪真系"做"既哩等等. 不过就冇讲到拒点样死哦....因为果阵拒都未死嘛.... :P
关于甲兄所讲既电影版, 我都有收藏, 不过就真系冇乜嘢睇啦....系咪啊, 甲兄???
有边嗰有兴趣, 我可以"炆"(BURN)返一张碟俾拒架. 如果又唔好意思呢度讲既, 可以私底下再联络架. OK??
恭喜晒头三位估中既系: 小猪, 十六夜真人同埋跟得就跟既花罗汉!!! HEHE...花妹, 咁你都得???
唔该"依秒"俾我你地既地址啦: lazy0099@yahoo.com.sg
唔该写好D你既地址啊, 我试过寄嘢俾还有童真, 旧年寄到今年都未到啊, 仲寄两份添, 但系地址又冇错哦, 真系想报警啊!!!
其他估中但系迟到既....SORRY啊...下次早D到啦!!!
不过哩, 世估唔到哩, 估到既既然系D后生仔. 哈哈哈....真系后生可畏啊!!! "吨佩佩啊"!!!
等阵夜D再嚟多嗰"日本估估下"俾大家玩下, SEE YOU LATER!!!

6 則留言:

十六 Keaton 說...

好...
謝謝你的禮物
等下email我的地址給你

阙爱芬╭* 說...

哎呀,来不及参加添@@

路人㊣ 說...

饭兄,
仲咩嘢摆我上台啊!
你饼带坏咗睇唔到嘢咩?哈哈~
有嘢睇嘛!咪睇靓仔靓女啦!咔咔咔!

veronica 說...

下次你试试看寄one piece of shit吧!(这可是你自己建议的哦!)哈哈哈!

一旧饭 說...

十六夜真人, OK

阙爱芬, 下次啦...

甲兄, 系咩?? 等下啊, 得闲我要重播...哈哈哈!!!

VERON, 系啊!!! 睇有冇人偷SHIT先!!!

花罗汉 說...

今日正得闲上嚟gap到我有奖攞,哈哈,我跟得真系合时。我会EMAIL俾你我嘅地址嘅啦.等收啦!

哈哈哈