2009年1月21日星期三

叫咗唔好送架啦.....

叫咗班"朋友"经济唔好咪送架啦, 拒地系都要送, 话系公司要拒地送, 真系啊....
不过, 之前你地叫我点解有得收唔收啊, 既然如此, OK啦....照单全收啦!!!
哈哈哈!!!
不过都好, 全部都系有益既嘢, 同埋我最LOVE既酒...HEHEHE.....
你地话边只最靓啊????






好似仲有只未送到, 不过...随便啦....
多谢晒啦各位!!!
仲有, 多谢珊姑娘同埋JANELLE既贺年卡!!! 劲CUTIE!!! 好钟意啊!!!

后记: 沉晚又去23海鲜饭店食海鲜, 叫咗蜘蛛蟹, 法国多宝鱼, 日本"猪屎"螺, 顺壳, 招牌菜心, 梗系...仲有捞生啦!!! 劲多人摆收工酒, 多人到晕.... 不过...真好食!!!

10 則留言:

童言 說...

哗!好多哦!
你吃不完,我可以帮你的。
哈哈哈。。。

wenyileong 說...

哇!!
拿一些给我啊。。XD

键轩惠娘 說...

我得限会去你屋企拿D返来用,你吾惊用吾晒。

我me 說...

我钟意第二个,包装够特别。。。真巧,我家缺一个礼蓝。。寄一个过来。。。嘻嘻嘻!

potato 說...

你是工程师一定会有许多人来巴结你。。

看来你的礼篮会陆续到来。。

在此。祝你新年快乐

匿名 說...

边只最靓啊?
我分唔出咯。。。
但系,我知道送礼的人,心意最靓!

renee 說...

哗! 好靓好实用既礼篮啊!!!! 第二个最靓最实用,因为有靓酒。哈哈。。。。。。。。

不过如果送俾我,每个都靓,肯定唔退货

Janelle 說...

好多哦!吃到过完年都吃不完呢。。

一旧饭 說...

童言, 多谢晒你咁有心帮我...不过...唔驶劳烦你啦...哈哈哈!!! :P

wenyileong, 请我食你家打边炉先啦...哈哈哈!!

键轩惠馆, 好彩你唔得闲...哈哈哈!!

漂亮的我, 系咩?? 咁啱??? 嘻嘻嘻!!!

potato, 冇啊!!! 冇巴结啊!!! 清白架!!!

jasmine, 系啊...有心意啊...

renee, OK!!! 礼拜倒数我地饮咗拒!!!

janelle_l, D酒等埋你整开啦, OK???

阙爱芬╭* 說...

我妒忌你.....