2009年1月12日星期一

唔该晒!!!



BB已经十九日啦!!!
已经同晒D朋友讲, 唔驶送嘢嚟啦, BB嘢我地应该都有晒啦, DOM酒加毛鸡酒都十几支,我部长都可以饮多几胎啦, 哈哈哈.... 不过D朋友硬系仲咁送D礼过嚟, 搞到我几唔好意思啊....虽然....我唔介意...哈哈哈!!
点都好啦, 真系唔该晒!!!
朋友, 新年又到啦, 今年经济唔好啊, 礼篮唔驶送啦. HAN得就HAN啦, OK??? 我真系唔会介意架!!!

后记: 上嗰篇18PL"维维", 好似好多人唔好意思留言哦...哈哈哈!!!

13 則留言:

-某某人- 說...

我就系唔好意思留言的人
哈哈哈哈哈哈哈

祝BB快高长大啦*

wenyileong 說...

我也是不好意思留言。。。。。。。

哈哈!christmas boy 19天咯?!
照片。。我要看。。

阙爱芬╭* 說...

呵呵,我有留言阿。你阿,真系既你,人地不好意思留言,你仲一直提起>o<

阙爱芬╭* 說...

没有拍多点baby照片上来?

一旧饭 說...

小猪,wenyileong, 有咩唔好意思哦?? 又唔系A片...哈哈哈...

阙爱芬, 哈哈哈...特定架!!! 哈哈哈!!!
既然系咁....下次唔放啦!!!

BB相啊, OKOK!!! 不过...变咗样呢...哈哈哈...唔怪得人地话BB样, 成日变架...

键轩惠娘 說...

我也是不好意思留言。
因为是同类。
我想到一句话:
有就算咯,
要这么大要来托咩?

毛鸡酒听妈妈说是才出生的小鸡活生生的拿去浸酒,你老婆都敢喝,佩服。

vkeat86 說...

礼多人不怪~你相识满天下,人缘好,face大所以就酱多贺礼咯~呵呵

章子怡那篇没有回复因为不懂讲什么。。无言了嘛。LOL

Janelle 說...

背景有不少名酒哦!

我me 說...

所以我都唔打算送礼给你。。。在这里恭喜你就算的啦。。。嘻!

晴天 說...

好想看看你小宝贝的照片哦。。

一旧饭 說...

键轩惠馆, 唔好咁啦...有得托好过冇得托啊...哈哈哈... 男人..正常既...

杰.Keat, 唔好咁讲, 大家俾面唧...

JAN, 欢迎嚟一齐品尝品尝...不过...等你生咗先啦...

漂亮的我, 咁就啱啦, 多谢晒!!!

晴天, 欢迎光临兼祝你新婚快乐!!!
即播片段!!!

匿名 說...

嫌多可以罗返来俾我,尤其时系毛鸡酒。有急用就叫你让支过来。

一旧饭 說...

feiyifan, 你爱, 你咪讲啰, 你唔讲, 我又点知你爱唧??? (抄自唐三藏, 大话西游)