2009年1月16日星期五

宥晋之剪发实录!!!

今日系第二十三日, 系"笔爷"话既"剪发日". 时间: 早上九点到十一点!!!
以下就系晋仔既心声......

早晨留留, 叫醒我咩事先???

啊呀!!! 点解攞粒红鸡蛋搞我头啊???

仲嚟??? 搞咩笑啊???

啊呀!! 仲剪我头发添!!! 我都似我老窦冇乜头发架啦, 仲剪???

好彩...剪少少唧... (笑!!!)

啊呀...又做乜啊??? 哦...攞返封红包....都OK架....

冲完凉啰....着返件饮衫先!!!

再戴返嗰靓帽, 攞返封红包映返张靓相先....

终于.......搞完我啦......有觉好瞓啦......ZZZ...ZZZ....

21 則留言:

vkeat86 說...

除了可爱不懂讲什么了~呵呵

veronica 說...

他还会笑呢!

匿名 說...

劲似你吖

匿名 說...

系得意的咯~

童言 說...

很像你!
很得意啊!
哈哈哈。。。

我那个很难搞!常常要人抱,不抱就哭翻天!
晚上要人一直抱着才够力!真的辛苦我家里的陪月婆同陪月公!呜。。

阙爱芬╭* 說...

笑的那张有点似笑非笑,哇哈哈,可爱到...

说真的,比老窦靓仔多了...嘿嘿^^

路人㊣ 說...

契仔,你得意到契爷唔知讲咩好!
我只系识呢句“安咕咕,咋~”

键轩惠娘 說...

不可以讲可爱,得意。
要讲反话~好丑样啊!真想捏他的小脸猪。

一旧饭 說...

杰.Keat, 讲...KAWAII!!! 哈哈哈!!!

VERON, 似老窦咁HAPPY MAN嘛...

feiyifan, 唔驶验DNA???

jasmine, 多谢晒...

童言, 唔好抱惯啊...唔系以后你就大镬啰!!

阙爱芬, 老窦以前都风迷万千少女架...哈哈哈..

晋仔契爷, 俾D新鲜D既好唔好?? HEHEHE... 多谢契爷啊!!

键轩惠馆, 系啊系啊!!!哈哈哈!! 好丑, 好瘦, 好"百厌"啊!!!

Unknown 說...

好可爱哦!!!

Ashley 說...

原来还没满月就可剪头发啦!

我这次不是被你的一粒饭吸引,
而是你上面的新照片,
上次的马都看不惯,
现在才像回你嘛!;D

童言 說...

啊呀!不是我们要抱架,他一直哭到脸都转色,哭到你不抱也不能!

点解你宝宝已经23日,点计的啊?
哈哈。。。

匿名 說...

脸好红oooo!!

一旧饭 說...

天蓬元寿, Thank you!!!

Ashley, 唔可以成日都咁既...要多元化嘛...既然你要求, OK啦...劲多即将上BANNER!!!

童言, 哦...原来系咁...
哈哈哈..二十二日嘛...哈哈哈..点知啊...部长计既...哈哈哈...

jasmine_pzj, 食得燕窝多啊...哈哈哈!!

wenyileong 說...

挮下~可爱到!!

Jiaxin 說...

很可爱呐~

嘻嘻,你很幽默~

有很多可爱的表情~

-某某人- 說...

BB很可爱啊~~~
吾知道长大之后会不会像老窦一样开口中叻~

queenny 說...

他都很乖让你们谋来谋去也!

一旧饭 說...

wenyileong, 嘉欣, 多谢晒!!!

小猪, 衰既唔灵, 好既灵!!! 哈哈哈...

queenny, 哈哈哈...系啊系啊...

renee 說...

哗!!! 好大个咗!!!!! 好靓仔哦。。。越来越脆稚!!!!

vkeat86 說...

kawaii ne~ 哈哈