2009年1月14日星期三

绮梦???


前几日既第十八日既宥晋EUGENE...
仔啊仔, 你系咪发紧...绮梦啊???
笑到咁开心既???

12 則留言:

Alice Chong 說...

哈哈~~还真的笑呢!!!你这个爸爸是不是整天粘着可爱的儿子呀!!!

哦对~~~快快寄你的地址给我。。。

阙爱芬╭* 說...

真是很得意咯,好cute! 好像爸爸那么开心哦,哈哈哈哈...

匿名 說...

wa wa wa!
soooo cute arr!

queenny 說...

你也很搞笑呢,說孩子發綺夢。。。
哈哈。。。
等孩子長大後,你們父子都愛搞笑,
家庭氣氛應該會很好。

Ashley 說...

他被你的欢笑感染到了,
睡觉也会笑!
真可爱!看来,你不用看电视了,
只看Eugene 就够娱乐了!

wenyileong 說...

哇!!
好可爱哦!!
真的笑了呢。。

renee 說...

哗!好得意好脆稚!!! 包包脸。。。。。唔。。。。。。想咬一啖

路人㊣ 說...

我以为系星爷嘅绮梦woh!
原来系契仔~
晋仔,契爷嚟睇你啦~安咕咕~咋~
哈哈哈!拒笑woh~
搞到契爷我鬼咁开心~哈哈!

匿名 說...

到拒真系发绮梦个阵你就要准备002啦

阿Don 說...

哈哈哈
已经冇包到实实佐咯!

一旧饭 說...

Alice Chong, 哈哈...地址啊...我会EMAIL俾你啦... 唔该晒先啊!!!

阙爱芬, 人生苦短啊, 凡事睇开D, 开心自然来...

jasmine_pzj, LIKE ME MA...HAHAHA...

queenny, 我家人都钟意搞笑, 好似朋友咁, 我觉得, 咁先正自然, 咁先正开心啰...

Ashley, 瞓觉识笑, 鸡乸会叫!!! 哈哈哈!!

wenyileong, 开心了嘛, 咁多人LOVE拒...

renee, 五姑妈, 嘴下留情啊!!! 哈哈哈!!

甲兄, 契爷会笑, 凡事都会妙妙妙!!!

feiyifan, SORRY哦, 我地用开日本牌子劲超薄既SAGAMI, 真系好似冇戴咁既FEEL!!!

阿Don, 终于啦...咁都俾你发觉到???

匿名 說...

好的开的“小佬哥”啊。。。。
甘细就知道咩叫发梦都会笑。。。