2009年1月23日星期五

六福临门!!!


哈啰!!! 各位!!!
新年到啦!!! 大家都忙返KAMPONG, 同家人团圆啦!!!
记得, 小心驾驶哦!!!
一旧饭合家, 预祝大家, 好似张相咁:
六福临门!!! 恭喜发财!!!!

7 則留言:

路人㊣ 說...

饭兄,
天日我番乡下过年啦,我睇你都冇番AK留响度做满月hor!
记得去你嘅email接财神啊!
祝你:新春快乐,年生贵子。

wenyileong 說...

哈哈。。
新年快乐哦!!

一旧饭 說...

甲兄契爷, 多谢你啊! 我冇返咗AK两年啦, 因为妈子响我哥KL度啊. 小心揸车啊!!!
SAME SAME TO U!!!
契仔宥晋祝契爷: 身体健康, 想果样得果样啦!!!

wenyileong, SAME SAME TO U TOO!!!

Unknown 說...

好一个六福临门。。。哈哈!!!

匿名 說...

几年前,你仲搵我拿红包~

匿名 說...

新年快乐啊!~~~·

queenny 說...

AK是哪裡啊?
身體健康啊!