2009年5月7日星期四

我要学明星!!!

有人自己收买D跛既, 食钱既人, 要自己做主角, 要自己做王!
有嗰跛既女人, 以为醒目, 收咗钱, 仲叫"食蕉"嚟拉拒既前主人!
食钱既, 就好啦, 靠到嗰靓码头, 肯定冇事, 安枕无忧啦!
有D人好唔服, 又唔肯走, 执迷不悔!
有D人仲搞笑, 着D唔同颜色既衫, 都有错!
有D就劲无辜, 响D档口食嘢都要俾人搞!
最搞笑就系棵树, 无端端出名兼俾人种细树兼钉牌!
最无辜就系D乡亲父老, 一直俾班人搞到冇啖好食!
仲攞拒地D血汗钱嚟搞车添!

等"审判日"? 驶唔驶等啊? 唔驶审都知嗰结局啦!
如果真系会判班"反清复明既莲花会"赢, 我一旧饭誓言要学D明星咁: "裸泳"示众!!!
到时候唔知又会唔会俾D人搞哩??? 哈哈哈哈.....

本故事纯属虚构, 如有类同, 实属巧合!!!

9 則留言:

键轩惠娘 說...

几时 "裸泳"示众???

May 說...

我第一个来看,呵呵。

wenyileong 說...

我也会来捧场的!

李逸迷 說...

小心西fat鬼。。。哈。。

非一凡 說...

你裸泳个真唔好通知我吖,呢排啲眼药水鬼死甘贵~
早知可以抢返来就唔使选的甘辛苦啦!

路人㊣ 說...

唔驶审,输硬!因为冇人想睇你 "裸泳"示众~^_^

jane 說...

有空来坐坐.

一旧饭 說...

各位, 我肯定唔会裸啦, 点解? 因为我赢梗架...哈哈哈哈....

正如甲兄话斋, 冇人想睇啦...哈哈哈哈...

JANE, 欢迎光临!!!

jasmine 說...

我也是跟朋友说,不用等到星期一公布就已经知道答案了。。。
哈哈。。。
可是hor~我不敢说我要裸泳~因为我不会游泳。。哈哈哈