2009年10月22日星期四

敬业乐业!

敬业乐业, 好多人都做唔到!
因为每份工作, 无论系扫地既阿婶, 或者系上市公司既CEO, 都有佢既压力.
但系我就有自己一套既"捻法"(想法), 嚟填补我工作既压力,
兼搞到我好鬼死爱我份工既.......
当我工作好大压力兼好想呕血既时候, 我就会深呼吸, 捻以下既嘢.......

一年有五十二嗰礼拜, 我做五日制, 所以拜六礼拜两日2X52=104日系唔驶做既.
加上公共假期14日, 最近又多一日916国庆日, 又有15日公共假期.
再加我年假28日, 又再"唔小心"病假6日,
总共153日系唔驶做既.

365日-153日=212日, 等于差唔多只做七嗰月既工.
再加花红过去几年都有平均五嗰月....
12+5=17嗰月薪水!
做七嗰月工攞十七嗰月薪水!
加上薪水都算OK又再加上系GLC半政府机构, 通常都有得吞朴兼食蛇既....
哈哈哈哈哈...... 咩工作好大压力, 咩好想呕血既事全部忘记晒啦!!!
你话我敬唔敬业, 乐唔乐业啊???
I LOVE MY JOB VERY VERY VERY MUCH!!!!

可能你地都可以试下咁捻下, 或者工作都会开心D架!!!

7 則留言:

花罗汉 說...

你有17個月薪水梗系啦。
不過,你嘅稔發都記樂觀嘅。

janelle_l 說...

饭哥,我才准准12个月薪水,大学毕业拿扫地阿婶的工钱,没办法这么乐观啦~

李逸迷 說...

简直就是梗,好梗,好鬼梗,好鬼屎梗,好鬼屎梗到飞天添。。

(笑瓜我)

珊珊 * Shan 說...

wahaha~
i think lk tat really can release tension lo...XD
but u can gt 17months salary..whoa~tats great...~

路人甲㊣ 說...

饭兄,好晒啊!:P

Kelly Choi 說...

哇~你就好咯~有5个月的花红,我做了12年了,才一个月花红而已。。怎样乐观去想哦??

PANDA S 說...

五个月花红?你公司仲要请人吗?
嘿嘿嘿!!