2008年12月4日星期四

男人果度同师奶力量

男人, 最重要系边度??? 千祈咪捻歪哦...
其实有三度: 高度, 量度同埋风度.
高度??? 我肯定冇啦...哈哈哈!!! 但系量度(大量度)同埋风度我都有D既!!! 冇计啦, 鬼叫我冇最重要既高度咩...哈哈哈!!! 量度: 因为我学识咗:FORGIVE AND FORGET. 风度: 男人边度可以冇架...直头四哥(谢贤)上身啦...哈哈哈!!!

睇咗"师奶股神"之后, 我绝唔会低估师奶既力量, 但亦都未真正感觉到拒既强大. 但系, 今日, 我真系感觉到拒既真正既劲强大!!! 哈哈哈!!! 厉害厉害!!! 失礼晒!!!
几时得闲啊??? 出嚟我请食饭啦!!! 未结婚既未来师奶都听者有份啊!!! 不过, 家常便饭之哦, 唔好嫌弃哦... 失敬失敬!!!

18 則留言:

Janelle 說...

你这是在约人家吃饭吗?

died 說...

本人跟你道歉,对不起。
本来都忙坏了,我讽刺你闹着玩以为忙中作乐。也见你那么爽,就是想听你讽刺我和听你炸我的话就是因为你每次都讲得很够力才过隐。
没想到反而被无名人骂,还有小女人骂。
我因为将你的小礼收在我的宝贝箱里还被王爷唠叨了我两天还说我神经病。还问我是不是旧情人送的,我说不是,他又不信。。。儿子讲
的话的确是真的。我干吗要欺骗你?
既然你那么气,我就不出现好了。

匿名 說...

你系咪噶?咪下巴轻轻嚄!

~珊姑娘~ 說...

什么事???
找女人请你吃饭????

键轩惠娘 說...

*未结婚既未来师奶都听者有份啊!!! *

结佐婚既死开一边。

一旧饭 說...

JAN, 系啊!!! 你唔系返家乡咩?? 几时出嚟等埋你啦!!!

罐头妹, 唔驶道歉, 开心就好.

肥意粉, 下巴咁肥仲话轻??? 惊你唔嚟唧...

珊姑娘, HUH??? 边嗰女人请我?? 系都唔错哦. HEHE... 讲紧想请大家食饭. 你咁靓咁索, 我第一嗰请你啦!! 如果你唔嫌远. 博友GATHERING啦!!

一旧饭 說...

键轩惠馆, 我系想请D师奶丫饭啊... 未结婚既未来师奶都听者有份啊!!! 你得闲冇啊??? 你响边一组架???

路人㊣ 說...

呢度阴气,怨气好重。
都冇预埋我地D猛男嘅!
撇~
O(∩_∩)O哈哈~

十六 說...

師奶的力量不可小看

哎呀~只請未結婚的師奶
男人不請啊??
哈哈

一旧饭 說...

甲兄, 真人, 话系咁话了嘛, 不过真系想嚟嗰吹水聚会了嘛..."吹水公乸全席"...都时CONFIRM咗再叫埋你地了嘛, 到时咪到你地话唔得闲啊!!! 哈哈哈...

花罗汉 說...

我第一個.............
















唔去!!

哇咔咔

我me 說...

唔系你估啊!!!别小看我们。。。嘻!!

veronica 說...

你应该都理解师奶不好惹的啦!(你家都有一个)

吹水聚会??在哪里叻?KL?feiyifan来我就来!哇哈哈哇哈哈!

键轩惠娘 說...

点解问我响边一组?而唔系问住边一度?你要安排座位啊?甘样排我系飞机场个组就得啦!如果个组得我一个都冇所谓,仲好,我可以打包。

Ashley 說...

被你的名字吸引进来,
哗!竟然还有更吸引人的头条照片啊!

一旧饭 說...

花妹, 去水闸食都唔嚟???

漂亮的我, 唔敢...点敢啊...

VERON, 未知边度哩...再打算啦..

键轩惠馆, 边一组意思系, 师奶或者系未結婚既師奶啊??? 你..."飞机场"??? 我唔钟意啊, 我钟意叶子媚多D..哈哈哈!!!

ASHLEY, 好索啊!!! 又CUTE添!!! HEHE..

匿名 說...

阿veron有个好老公,去那里都没问题!最好返新路!哈哈哈哈

花罗汉 說...

新路都唔錯!
哈哈