2008年12月15日星期一

最后一次...

今日去SCAN最后一次, 因为下嗰拜四, 圣诞节, 就系BB生日啦!!!
劲紧张, 劲期待!!!
医生护士都叫部长早一日入院STANDBY, 点知拒又话呢又话路, 又话瞓唔着.
但系哩, 又医生护士STANDBY点都好D嘛...
可能系我太紧张啦...
点都好啦, 拒"欢喜就好"啰....

后记: 响医务所度, 遇到嗰做KEEP脐带血(STEM CELL)既"SALES婆", 猛介绍话点好点好. 之后有问医生点睇, 医生讲都OK架. 搞到我唔上唔落. 你地又点睇啊??? 大家不如吹下哩....

20 則留言:

童言 說...

我都是选择当天进院的,因为怕睡不觉!还想过完圣诞先。哈哈哈。。。但医生却说多多野,之前他又没有解释清楚哦!算啦!讲了当天就当天罗!

关于脐带血,我都没有存,因为太贵啦!我的朋友说,如果有能力存下来都无妨,如果没就算啦!大吉利市都无希望用到哦!

janelle_l 說...

你去哪家医院?几多钱?

好像很贵下的。。好多人都说没必要。但还是问专家好,但别问你的医生,他们当然会支持他们的sales的

veronica 說...

你家部长开刀生?

关于脐带血,据我所知政府医院是不赞成收集的。我有一个表妹,事前花了一笔钱(订金)买一个脐带血配套。后来生产时告诉医生要收脐带血,还被医生护士骂了一顿!

你最好和你家部长的接生医生谈一谈。

wenyileong 說...

哈哈!挮黎。。你真系好感张哦!

feiyifan 說...

有冇入产房睇啊?嘿嘿
要施手术个朝至入院都唔迟,你老婆一个人响医院过夜会惊嘎嘛。

路人甲 說...

饭兄,关于脐带血呢家嘢帮唔到你嘞。收集脐带血最近好兴,以前我地都未有D "SALES婆"来sales过!
不过,如果经济许可,为咗个仔将来有备无患何乐而不为呢!

Alice Chong 說...

我两个孩子都没存脐带血。。。因为太贵了。。。呵呵~

Lai 說...

我BB有收。如果有能力存下来都无妨.Call 我啦,如果有兴趣。

P/S: 我唔系salesman!

阿Don 說...

同你心情一样!
哈哈哈!

键轩惠馆 說...

你不要紧张,应该多点安抚你老婆,你以为生孩子很好玩咩?!

一旧饭 說...

童言, 收脐带血依家平D啰, 第一次俾RM1688+RM250. 之后每年RM250. 都几OK既... 预防万一唧...我都唔想用啦...CHOI!!! HEHE...

JAN, SALES婆同DOC系唔同架...SALES婆唔系UNDER我间医院架. 所以医生信得过.

VERON, 医生见意系, 如果有能力, 收都无妨既...

wenyileong, 系啊!!! 哈哈哈!!!

肥意粉, 梗系睇, 仲要实录添!!哈哈哈!! 如果提早入, 我会陪拒过夜既...

甲兄, 我都系咁话...

Alice Chong, 依家冇咁贵啰...

LAI, 死佬扮SALESMAN???

DON, 记得嚟睇啊!!!祝你今日生日快乐啊!!!

键轩惠馆, 未怀孕之前, 都几好"玩"架...哈哈哈!!!

童言 說...

哈哈哈。。。对于你来讲是便宜,但对于我来讲很贵嘛!没变啦!鬼叫我找钱无多咩!

花罗汉 說...

都系果句,有能力冇問題,可以考慮嘅。

Ashley 說...

我有听过,若有钱的话,肯定要啦,
对健康同生命都有一个保障嘛!

**漂亮的我***GORGEOUS** 說...

我听讲过。。。emmm。。好像唔太须要。。

~小女人~ 說...

我两个小的都有keep脐带血,就当买保险,谁都不想用到,大吉利市万一需要也庆幸有keep而已喇。。。。有预算,又何仿?

Fatty Jean 說...

原来那么贵的!!
那你决定要吗?

~珊姑娘~ 說...

问问老人家看要不要收咯。。。。

一旧饭 說...

童言, 唔好咁讲...我都系打工仔唧...

花罗汉, 认真要考虑啊...

Ashley, 仲捻紧啊...

漂亮的你, 都系预防唧...

小女人, 仲未有预算架...HEHE...

Fatty Jean, 仲系捻紧啊...

珊姑娘, 老人家仲唔识啊, 可能叫丢咗拒添...哈哈哈!!!

renee 說...

我睇我真系好out咯,未听過,乜咚咚来呀???

anyway,我认为你部长应该提早一日入院观察,剖腹唔係搞搞震架! 以家D医院好舒服架,似 星级酒店 之嘛。 我高血压全身检查都住两晚,当休养渡假咯,嘻嘻。。。。有电视睇,唔会闷啦,仲有你呢