2008年12月4日星期四

大与细, 平与贵, 靓与丑...

其实, 有D嘢, 大与细, 根本不重要.
其实, 有D嘢, 平与贵, 都根本不重要.
其实, 有D嘢, 靓与丑, 亦都根本不重要.
最紧要诚意.
其实, 有D嘢, 大与细, 平与贵, 靓与丑, 就系睇你点睇...亦都让人点睇你....何必计较呢.....
最紧要好玩!!! 唔钟意就冇玩...哈哈哈!!!
我唔可以让全部人开心, 但系我唔可以俾自己唔开心...哈哈哈!!!
吹咩??!!

20 則留言:

十六夜真人 說...

最重要是自己喜歡
如果自己不喜歡
幾貴重都沒有用啦!!

veronica 說...

凡事岂能尽如人意?一切只求无愧于心!

最重要是自己开心!

花罗汉 說...

邊個對你有意見??

Fatty Jean 說...

一大早别生气哦!!
很快老的~~呵呵

来~~笑一个!

键轩惠馆 說...

吹你唔起,你自己开心、中意咪的啰。

feiyifan 說...

我既礼物咪仲细,都没出声~~

janelle_l 說...

其实最重要的,还是心意吧!

~小女人~ 說...

我撑你!

花罗汉 說...

原來有段故嘅!!

佢吹你唔漲 ,吹你唔漲!耶耶!!

花罗汉 說...

稔稔下你真系唔夠誠意,都冇送人鉆石、金條、鐳射眼.....

哎呀,忘記人家系老板添,你不過系打工仔,咁你應該叫老板級人馬嘅人家俾點誠意你睇下先至啱嘅,你話系唔系啊!

哇咔咔

一旧饭 說...

真人, 我都系咁话...

VERON, 多谢哦!!! 感动...

FATTY, 笑!!! :) :D

键轩惠馆, 多谢晒!! 点解你DELETE咗我既留言啊??? 粗噣啊??? SORRY啊..以后唔敢啦...

肥意粉, 咪就系啦...你都系老板啊!!!仲成排铺咁大间店添!!!

JAN, 心意冇价啊...哈哈哈!!!

小女人, 真感动... 突然间想喊添... :(

花妹, 送礼??? 打工仔边度受得起啊...
老板?? 好... 但系惊炒晒公司既人都唔够俾我既薪水啊... 哈哈哈!!! 耶!!!耶!!

键轩惠馆 說...

我几时有DELETE你既留言啊?你系话*奶妈*件事?如果系衣件事,唔该你撑大对眼,你将留言留佐系个篇文章既之前既文章里头,我同一日发两篇,你都没心肝。依D算系粗噣啊?碎料啦!

童言 說...

看了你断古,我都来撑你!
哈哈。。。

一旧饭 說...

键轩惠馆, 哈哈哈...系咩???唔觉既??? HEHE...

一旧饭 說...

童言, 欢迎光临...哈哈哈...THANK YOU VERY MUCH!!! 保持联络哦!!!

路人甲 說...

饭兄,
响网络上大家吹下水就算了,唔好摆心上。
大人有大量,粉笔字抹咗拒!
咦,抹埋吹水家族添,你真是好嫐woh!

一旧饭 說...

甲兄, 啱嘴型咪吹多两句啰..... 咁既嘴型, 唔惹好过惹啊. 费事咬到我条...俐啊.哈哈哈!!
不过呢, 我同你劲啱嘴型...因为我地有时都系星爷上身嗰只了嘛...哈哈哈!! CHEERS!!

heimama 說...

我后知后觉,
刚刚才知道这小故事,
现在来支持一下不会太迟吧?

Ashley 說...

发 ‘ngup’风!华语点写?

一旧饭 說...

heimama, 迟到好过冇到..哈哈哈!!欢迎光临!!!

ASHLEY, 想写嚟闹我??? HEHE... 应该系...:胡扯吧!!!