2008年6月7日星期六

开波啰!!!!!!

万众期待既欧洲杯今晚即将开波!!!
其实我都系波迷之一, 捻下....我睇波都睇咗.....9年.....
我梗系有自己钟意既球队啦....但系我系唔会话俾你地听既......费事俾你地笑我....哈哈...
曾经有嗰女朋友问我, 有咩好睇呢??? 二十几条友为咗粒波走嚟走去....
哈哈!!! 呢嗰咪足球既迷人之处啰...... 你捻下, 几辛苦先正入一粒波, 梗系开心啦!!!! 边度似其他D SPORT, 系又入唔系又入波, 咁简单边有瘾啊!!!??? 你话系咪啊???
但系咁既社会, 咁既时代, 梗系有大把人赌波啦.....记住哦, 小赌娱情就好, 最好就冇赌啦.....
点解呢? 请睇以下片段:

有次同班朋友睇波, 哗!!!!大决赛, A队领先2-0, 最后五分钟, B队竟然打翻两粒2-2摆平!!!!结果九十分钟仲分唔出胜负. 有位仁兄放波当场"谢"过谢霆锋.......
进入加时赛,仁兄决定再攞A队, "再放再励". 点知开赛僅三十秒, A队竟然30码又世界波劲射入波, 仁兄即刻牙擦擦, 大声话: 连本带利SURE WIN!!!
果然??!! 踢到百一分钟, B队后卫严重犯规, 球证直指十二码兼见红!!! 十二码罚球劲射入波!!! 4-2!!!
全场A队支持者即刻鬼唸咁吵!!!! 咁又难怪既....净返十分钟, 又打少一人, B队点打啊??? 点翻盘啊???
嗰位朋友仁兄即劲嚣, 即刻响间PUB敲钟大声话呢嗰ROUND拒既!!! 认真劲嚣, 嚣过张敬轩: "张劲嚣"!!!
过咗三分钟, 出咗酒之后, A队门将竟大意送大礼, 直传俾B队前锋, B队前锋轻松将波轻推入网, B队攞返一粒4-3!!!! 咁既时势, A队全队十一人倒退后防, 希望拖到百二分钟咪可以捧杯啰..... 果然!!! 百二分钟过嗮啦....进入补时第三分种, A队后卫禁区竟然有意冇意咁HAND BALL!!!! 球证又直指十二码!!!
呢嗰时候, 全场静过图书馆, 蚊呼吸都听到啊..... 终于....B队低推入网...4-4!!!! 入波之后, 球证即刻劲吹鸡, 进入罚球阶段..... 嗰位仁兄块脸白过白韵琴, 又谢过谢霆锋...... 睇拒又唔信邪, 又再攞A队十二码赢.....好啦, B队踢先.....两队粒粒入, 一直去到5-4决胜负啦, A队队长劲射中门边柱劲弹出...5-4!!!! B队竟然扭转乾坤, 捧杯!!!!!!!!!!!!!!!
曲终人散啦......嗰位仁兄连输三注, 我睇拒成嗰月都瞓唔觉架啦....最好拒冇死啦.... 有嗰朋友问我, 你信唔信刚才嗰粒波系故意射中柱啊??? 我捻都唔驶捻就答: 信!!!!!!!! 100%信!!!!!!!!! 拒怀疑同我讲, 有冇咁犀利???? 梗系有咁犀利啦...大佬啊, 人地系踢转业架, 拒地踢波每日既时间同你我返工既时间一样咁多架... 你响OFFICE度打紧电脑,拒就系草场度踢紧波啊,你话有冇可能啊???
DAVID BECKHAM攞车呔嚟练波架, D车呔嗰嗰吊住三十码距离, 拒就粒粒射入, 你话劲唔劲啊???死未???
拒又问我, 咁系咪场场波都踢假波啊???
咁又唔系......你知唔知点解啊??? 你睇下粒波咪知啰....
点解足球D颜色正系黑白啊??? 咪因为拒地有时踢真波, 有时踢假波咁解啰.....
我又问拒, 咁你又知唔知点解每半场一定系45+1分钟啊??? 拒话唔知. 等我话你知啦, 22嗰球员加埋球证总共有几粒"波"啊??? 咪四十六粒"波"啰...一"波"一分钟, 所以咪45+1分钟啰...哈哈!!!!

7 則留言:

feiyifan 說...

我都睇波嘎,会选球队,更重要是有靓仔和型仔。

一旧饭 說...

激死我啦......!!!净系睇靓仔型仔!!!!

路人甲 說...

其實我都中意睇肉oop sorry 係體育架,不过睇波就嘛嘛喇。

aDon aka SuwaN 說...

曼联曼联
只要曼联赢
乜都OK!

大头 說...

你是看球还是赌球 ?? 哈哈

大头 說...

赢球还是输球??

一旧饭 說...

他妈的, 赢到怕...
哈哈.....
大头, 你呢??