2008年6月3日星期二

赈灾风.....

近来无论打开报纸, 电视, 电台甚至电脑, 话题离不开"赈灾"呢两嗰字.
其实真系件好事嚟既......
最令我感动既系大陆嗰位"脚唔方便"嗰位同埋"长头发污浊邋遢"嗰位仁兄.
唔知各位有无睇过呢???
拒地真系令我感动都喊!!!
虽然身无分文, 但系都将"成副身家"捐出去.......
第二日又带"成副身家"再捐出去.....
嗰果画面....简直"哔"晒我D眼泪出嚟.....
虽然平时既我有D咁爹"口抹横飞", 但系"我本善良"既....
我比起呢两位仁兄嚟讲, 简直"蚊臂同牛臂"啦....

除左捐款最实际之外哩, 其他我都捻唔到仲有咩咁实际....??!!
捐血啦....都唔错既....
明星歌星奋身解数作多两首歌???(听到都惊!!!)
抑或誓死要到灾区帮忙???(可以既话, 不防带埋LV啦!!!)

真系唔该帮帮手, "收手啦....".
真系希望千祈咪MISS USE呢D嘢啦....

仲离谱嗰都有, YOUTUBE竟然有条叫"张雅"既辽宁妹竟然自拍上网毒唠四川人....
OH MY GOD!!!! 唔系嘛???!!! 自己友唠自己友???
仲话拒地全部低死.....简直惹屎上身, 人神共愤.....把口仲臭过嗰屎坑...
仲衰过嗰鬼婆XXXX STONE.....虽然拒已经道歉......

各位得闲不防去嗰度睇睇, 如果你唔惊你自己悩既话....

3 則留言:

Unknown 說...

everybody like "做show" .. sian...

匿名 說...

捐晒成付身家个位乞丐今日已经揾到工做喇。所以好心有好报咯,而且仲系眼前报忝!

一旧饭 說...

所以咪就系啰....今日唔知听日事....
昨日的乞丐, 今日的员工;
话唔埋今日的一旧饭, 明天的超级巨星:两旧饭!!! 哈哈!!!