2010年8月25日星期三

缘分~~~

饭哥: 喂! 你同个新女友行成点啊???
A君: 分手咗啰~~~
饭哥: 好心你啦~~~ 成日都系玩玩下~~~ 揾返个认真D架啦~~~
A君: 唔关我事哦~~ 每次分手都系我俾人撇既~~~ 受伤的总是我~~~
饭哥: 唔使讲都知你俾人撇啦~~~ 睇你既身材都知啦~~~
A君: 虽然我肥咗D, 矮咗D, 但系我对D女朋友都好好哦~~
饭哥: 错! 唔系"肥矮","圆短"!
A君: 咁有同分手有咩关系啊??
饭哥: "圆短""缘短"! 身材圆短, 缘分就短!
A君: 吓??? 咁都得??? 咁你咪一样!!! 你咪结咗婚~~~
饭哥: SORRY OH~~~ 我有D"地方"系"圆长"(缘长)哦~~~
A君: ....................

3 則留言:

哈亞斯 說...

圓長 = "緣長"
夠力有意思~

最近覺得看你的部落能讓我心情好起來~


你收到我的email嗎?

~珊姑娘~ 說...

阿哈哈哈 。。。。。keng!

一旧饭 說...

小澤, TQ, let me check it out!

珊姑娘, TQVM~~~