2010年8月2日星期一

午餐肉!

果日同班猪朋狗友放工之后去咗HAPPY HOUR~~
食晚餐之际, 我叫咗我最喜爱既午餐肉!
突然间有条友大大声喝住我讲:
喂! 依家系晚餐, 唔可以食"午餐"肉! "午餐"肉系午餐正可以食架!
我咪立即答返佢话: 哈啰, 我依家唔系食晚餐哦~~~
条友: 喂, 依家几点咗啊??? 七点几都算午餐??? 有冇搞错???

饭哥: 我话系"五餐"啊! 呢餐系我今日既第五餐食肉啊, 咪"五餐肉"啰~~~
条友: $%#)&$%&**^%$!!!

7 則留言:

键轩惠娘 說...

两个都那么幽默~

非一凡 說...

顶你唔顺

June_devil 說...

午餐肉都系我既最爱!!!

nons 說...

哈哈~ 你们两个都不遑多让嘛~^^

~珊姑娘~ 說...

我爱午餐肉。。。。opp, is 五餐肉,哈哈哈哈XD

一旧饭 說...

多谢各位, 生命苦短, 开心就好~ :)

jasmine 說...

我也爱吃午餐肉~~~
可是我的家人不给我吃~~