2010年5月30日星期日

醉酒当歌~~~激死我啦!!!

事件发生于五月二十九号星期六晚....
地点: 花园商场(THE GARDEN)
餐馆: 韩国菜"古宫"
人物: 饭家族, 公主家族 & 珊姑娘两公婆
目的只有一嗰: 吹水



当饭生人有三急去开返嗰细既时候, 就响呢嗰时候.....
有条友竟然偷饭生既韩国啤酒饮!!!!!!!!



冇错!!! 就系呢条友!!!!!


偷酒得手~~~~ 奸样~~~
偷饮~~~~尽饮~~~~
开心庆祝~~~~
HIGH到走样~~~~
饮咗唔够~~~~

14 則留言:

Janelle 說...

Can apply to be their spokesman liao~

李逸迷 說...

饭仔真班耐~

非一凡 說...

有古仔听冇?

一旧饭 說...

JAN, 多得你啦~~~ 哈哈哈~~~

PETER仔, 班耐过我~~~ 哈哈哈~~~

Feiyifan, SURE!!!! :P
担定櫈仔听古仔!!!

Janelle 說...

不是我,是大肥

路人㊣ 說...

Good boy~

一旧饭 說...

JAN, SORRY~~~ 冇错! 系果条友! :P

甲兄, 第日可以陪我落PUB啰~~~

Pik Ling 說...

果然很奸~
第一张照片~哈哈。

~珊姑娘~ 說...

真是搞笑的一晚!!!!
饭仔真是可爱到!!!哈哈哈哈!!!喝醉了@@

potato 說...

好可爱。。。

笑珠珠 說...

果然有其父必有其子啊~~~哈哈!

花罗汉 說...

青出於藍!哈

一旧饭 說...

屁股凝固, 欢迎光临! 好名! :P

~珊姑娘~, NICE TO MEET U AGAIN~~~

potato, 笑珠珠, 花罗汉, 咁先正HAPPY FAMILY嘛~~~ :P

各位, 饭仔已经发烧两日咗~~~
唔系饮酒出事, 而是打针出事~~~
希望我今晚唔驶挨夜啦~~~ :)

麗館主 說...

饭仔真系越大越靓仔。

饭仔,几时有机会约埋我嘅孖嘢出来【劈】过??