2010年5月10日星期一

一个人睡....


已经想将间客房"变"做BB房有一段日子咗, 俾饭仔学习独立一嗰人瞓.
因为D外国番鬼佬都系细细嗰就俾D细路学习一嗰人瞓, 学独立!
但系部长多次拒绝, 结果一拖, 就拖咗四嗰几月....
终于.... 四月尾... 我成功将间客房"变"咗间简单既BB房,
不过就冇咗间"赢"房, 因为"赢"房就变咗客房....
怪就怪间屋太细啦....
记得第一晚, 我半夜就听到有嘢"DOM'一声跌落地, 之后就:哇...!!!!
哈哈哈哈哈.... 冇错! 就系饭仔跌落地!!! 哈哈哈哈哈....
不过好彩, 喊两嘢就收声咗....
结果就摆咗嗰"十月围城"嚟保护饭仔...
再加上瞓醒后钟意乖乖"赖床", 都可以放心啦....
就系咁, 唔惊唔觉, 饭仔已经开始自己瞓咗十几日.....

8 則留言:

veronica 說...

因为家里有女佣的关系,我们不敢让孩子自己睡在后房。所以叻。。。。。到现在我们都是一家四口睡在一起。等啦。。。等有钱我们会做一个小小的装修,到时候孩子们就可以有属于自己的房间咯。

你们这样做,很棒叻!

Pet猫猫 說...

他睡得很甜哦!蛮好的。。。可以让他独立!

童言 說...

很好哦!我那个看不到我妈妈就哇哇哭了!

天蝎座妈咪 說...

饭仔真得太棒!

阿Don 說...

哈哈哈
刚才看到床的摆法就想讲十月围城了

他上次掉下去是自己怕还是睡到掉下去?O.0

笑珠珠 說...

饭仔好叻,似足他的老豆,劲啊!
我的恒恒,每天都要粘着我睡,都不知道该如何训练他一个人睡,唉。。。

jasmine 說...

好厉害列!!!!
而且!睡得很可爱!

一旧饭 說...

各位, 本人都系受过D鬼佬意见先正回咁做.
D鬼话哩, 佢地D BB一满岁就俾佢地自己瞓哦.
一系俾佢地学独立, 二系唔会阻住佢地D性生活哦! 嘻嘻嘻... :P
D鬼话哩, 如果连性生活都要鬼鬼鼠鼠有压力哩, 咁做人仲有咩意思...
我呢D"保守"既中国人听咗之后哩, 挣D晕.... :P