2010年3月8日星期一

偷食二之点解?!

好多人知道人地既老公偷食之后, 总会讲/问以下既问题(FAQ):

1) 点会咁架? 佢老婆样靓身材正.....
2) 唔系吗? 嗰阿奶又肥又猪扒....
3) 吓??? 阿边嗰边嗰出咗名系"好好先生"嚟喔, 佢会偷食咩???
4) 真系捻唔到, 佢老婆咁好都会偷食....
5) 佢老公冇做嘢又冇钱, 竟然仲偷食???
6) 真系估佢唔到, 斯斯文文竟然会偷食....

等我嚟一一为你解答:
1) 老婆样靓身材正, 你唔俾嗰阿奶样仲靓身材仲正???
正所谓: 一"山"还有一"山"高了嘛....嘻嘻嘻...

2) 虽然, 嗰阿奶又肥又猪扒, 但系可能佢做到既"嘢", 系一般老婆都冇可能做到既...
唔好捻邪啊, 我既意思系话比如煮菜啦, 按摩啦, 炸矫啦等等. :P

3) "好好先生"又点啊? 边只猫唔食鱼架?? 除非只猫食斋架啦...

4) 老婆咁好都会偷食??? 有时就系因为老婆太好所以老公就去偷食!
因为有时男人都钟意女人有点"坏"....WHY WHY TELL ME WHY果只...

5) 斯斯文文竟然会偷食? 各位, 呢种类型就系极之容易偷食果只.
点解哩??? 因为讲都冇人信了嘛...哈哈哈....

待续偷食三....

10 則留言:

傻瓜语 : 千言万语无从诉, 化情为文字留世 說...

分析的很好啊!哈哈~

一旧饭 說...

烤蚊, 好耐唔见哦...潜咗水啊??? :P

hippotai83 說...






饭哥你






系食鱼啊??
还是食斋啊??

XD

May 說...

饭哥是通杀个只。。

Somewhere in Singapore 說...

Today still headline...

一旧饭 說...

hippotai83, 识我既人都知我唔食斋架啦! :P XD

May, 你以为我系"万能插梭"咩... :P

Somewhere in Singapore, 听讲十条女哦! 狮城"老虎木"!

live3054,件你究竟系边位? 响度打广告要收费喔!

Somewhere in Singapore 說...

Today sure headline again, heard over radio this morning 10am got 记者招待会。。。

Pet猫猫 說...

我最喜欢第4跟第5了!哈哈哈!好像很有道理!梁婆啊!上山上多了总有一日会遇上虎啊!真所谓法网恢恢 疏而不漏!现在落网了!更出名了!辛苦的是孩子不能抬头做人!给人指指点点!

Ashley 說...

我不同意每只猫都吃鱼的回答,
难道家里的不是鱼吗?

一旧饭 說...

Somewhere in Singapore, ya...but the press conference like shit!
Wakakaka...

Pet猫猫, 劲同意!

Ashley,系鱼...老鼠斑添...
不过哩...成日食老鼠斑, 得闲都要食D非洲鱼既... XD
唔系咩叫做"偷食"啊? XD
不过哩, 唔系全部男人都偷食既... 我就系最好人版! XD