2009年4月27日星期一

杂货铺

好怀念以前乡下既杂货铺, 细嗰时都成日帮妈子买嘢.
沉日, 点知我家部长突然开间杂货铺经营D小生意嚟帮补下家用!!!
经济唔好了嘛....
各位博友, 得闲唔该去帮儭下啦....
THANK YOU!!!
我家部长既杂货铺

12 則留言:

Calven 說...

你家部长的杂货铺在那里?

一旧饭 說...

Calven, 请CLICK"杂货铺", 直接进入.
THANK YOU咁快支持!!!

janelle_l 說...

祝生意兴隆哦!

一旧饭 說...

janelle_l, 好开心, 拒收到定单啦!
多谢你啊feiyifen! 顶咁多咁支持!

十六夜真人 說...

暫時還沒有看到適合我的用品
不過還是要祝你部長生意興隆,訂單接到爆mail

李逸迷 說...

都没有男性残品。。。sorry,是产品

potato 說...

祝你开张大吉。。。

wenyileong 說...

wa...
super妈咪。。。

*~店长~* 說...

支持支持!!! =D

queenny 說...

我也是用DERMALOGICA的,
上個星期三去洗臉才進了貨,
哎呀呀。。。。
20%折扣真的很多。。。。

一旧饭 說...

十六夜真人, 多谢晒! 咁嘴甜啊?? 哈哈哈..

李逸迷, 系哦...

POTATO, 唔该晒!

wenyileong, 底裤着出边..哈哈哈..

*~店长~*, 多谢多谢.

queenny, 真系好低啊! 下次啦.

Somewhere in Singapore 說...

Wish u 生意兴隆!!!