2009年4月7日星期二

不听老人言....

今日放工, 得闲D, 咪带部长同一粒饭去TESCO买D日用品, 食下饭咁....
行街食饭, 一粒饭都好OK, 行完食完咪去CAR PARK攞车, 预备返归啰.
点知, 响呢果时候,怪事就发生啦....

入到CAR PARK, 推住一粒饭, 行下行下, 拒就一直望住D CAR PARK顶D PIPING...
我就一边同拒讲: "乖啦, WE GO HOME NOW".
点知拒突然间, 喊到劲大声!!!! 吓到我同部长拉拉声抱住拒上车即闪!!!

拒就一直大喊, 叫拒都唔应唔睬唔收声, 劲喊仲喊到劲凄凉果只添!!!
结果, 终于返到屋企, 既闪入屋, 拒正收声....
之后仲即刻俾拒食惊风散, 俾D温水拒饮,
仲开埋首"大悲咒"拒听添....虽然...我屋企系冇安神既.....
平时一粒饭打针抽痰, A都唔A, 劲BRAVE BOY!!!
今日突然咁喊法, 唔惊就假啦...

呢嗰故事话俾我地听, 老人家话: BB未满一岁, 千祈咪带拒出夜街啊!!!
之前我都唔信架, 我外国返嚟架, D鬼仔未满月都出夜街啦???
但系, 我系信有"兄弟"既存在, 因为我都遇过D奇异事件无数次.

不过经过今日呢件事之后哩, 我真系唔信D老人家都唔得啊....
好彩冇俾我家"皇后"(我娘亲)知道, 唔系就真系俾拒闹死我地,
因为拒千吩咐万吩咐, BB仲细啊, 唔好出夜街啊!!!

依家我就真系信啦, 正所谓: 不听老人言, 吃屎在眼前!!!
下期我会同大家分享下我亲身遇过D奇异事件,想唔想听啊??
有时真系俾D"兄弟"吓餐死架......

14 則留言:

键轩惠娘 說...

我没有理的,照出夜街,也不成遇过这样的事。现在四月,你的一粒饭眼睛这么厉害,还是不要出去好。

十六 Keaton 說...

看了你这篇
搞到我自己也怕怕了
晚上要开灯睡觉了

一旧饭 說...

键轩惠馆, 系喔...真系俾拒吓亲啊!!!

十六夜真人, 唔系嘛??? 咁我下次点敢写我D灵异事件俾你睇啊???

我me 說...

所谓:家有一老;如有一宝

jessie 說...
此留言已被作者移除。
闲情逸致 說...

BB真系要出少啲夜街

华言巧语 說...

现在没事了吧?

hippotai83 說...

可能现在清明吧~
因为没听过bb不可以出夜街wor……

我最怕bb哭的
会哭到我心很痛的咧!!

wenyileong 說...

哇。。
怕怕。。
话说我也曾有一些怪怪事情发生聂。。

renee 說...

你也要听听我这位老人言,真的不是闹着笑的。

[未懂事未学讲话的小朋友是看到那些阴魂的】也会见到一些神神怪怪的东西,有时候你会发现你的宝宝突然看着某个地方或物品笑,或好像一粒饭那般,被怪物吓到。唔。。。。。。这可不是开玩笑的!

记得我曾劝你,孩子還小,不要带他去太多人的地方,因为他们的抵抗力还很弱,容易感染。带他们去看,他们也不懂那是什么,看了也没有印象。最好7,8个月才带他们出去见识。

我相信异灵事件,十几年前我亲眼见到女友死后回魂,我见过很多异灵怪物,还好自从念佛后,没有太严重的事发生了。 我也曾在某酒店见鬼两次,其中一次還触怒了他而被捏颈!!!!!

所以,到今天,我还未克服 晚上独个儿在家睡,更不可能獨睡酒店。还是有感应。

相信一粒饭是见到恐怖的“朋友”吧? 哦弥陀佛

renee 說...

以后若有类似事件发生的话, 快念 南无哦弥陀佛, 不断地念。。。。。。。

匿名 說...

不用怕, 我姪女和侄子都有這樣的經驗, 只要去神廟求個佛牌,給寶寶戴就沒事了

一旧饭 說...

漂亮的我, 系啊系啊...

宥晋的妈咪, 我会支持你!!!

闲情逸致, 宁可信其有啊...

华言巧语, 冇事啦...TQ!!!

hippotai83, 都系宁可信其有啊...

wenyileong,讲嚟听哩...

renee, 收到!!!

匿名, 唔好怕丑啦...报上名来啦...

~珊姑娘~ 說...

看到我怕怕。。。。。