2009年3月11日星期三

合艾之行2009

MY NEW TOYS: GPS!!!
行咗五粒钟, 终于就快到啦....

唔怪得啦, 我朋友揸到咁鬼慢, 难怪五粒钟啦!!!
虽然....已经超速咗少少....

其实, GPS真系好好用!!!
有好多咨询架, 例如, SHOPPING啦, 加油站啦, ATM啦等等, 都可以响GPS到揾到架!

去到, CHECK IN咗HOTEL之后, 就即刻上山拜四面佛.

咦??!! 睇到我捐张石凳哦!!!

真系好似我姐所讲, 写错我名啦....哈哈哈....
唔紧要啦....有贡献就好啦...
记住我生日啊...哈哈哈....

之后, 梗系去施棺啦....
帮班FRIEND捐埋, 返到嚟有两条友竟然连中两日马票. 一嗰中三千, 一嗰中两万, 真系好彩到痹!!!

我呢??? 乜都冇中啊...哈哈哈哈...
安慰自己, 平安健康就好啦...
虽然...我都想中马票...哈哈哈哈....
但系哩, 唔系你财就真系唔入你袋啊....

6 則留言:

janelle_l 說...

你买什么牌子的gps哦?不会跟它吵架吗?呵呵。。我常跟我家的吵架的。。

wenyileong 說...

GPS?
我阿妈用电话的

路人甲㊣ 說...

饭兄,好心有回报。唔系你财就入我袋啦!O(∩_∩)O哈哈~

jasmine 說...

我朋友的gps很好笑的。。。
朋友把车开快一点。。。
它就会说:“pls slow down"
哈哈哈

一旧饭 說...

janelle_l, 之前会用到呕血, 依家冇啦, 因为识用咗嘛..哈哈哈哈...

wenyileong, 你妈系用HTC??? 系啊, 有FREE SOFTWARE架.

甲兄, 等运到....

jasmine, SETTING可以改架. 哈哈哈...去SETTING, OFF咗嗰SAFETY WARNING咪得啰.

十六夜真人 說...

原來你姓駱
現在知道了
哈哈