2009年1月30日星期五

行善最乐!!!

今日大年初五, 一早起身, 搞掂D嘢, 就出发做我每个新年都会做既嘢: 去孤儿院派红包派礼物!!!
以前, 系跟我姐响家乡间老人院派红包派礼物, 呢几年我都响我呢度附近既孤儿院派咗.
沉晚, 准备就绪, 买咗D饼干, 零食, 朱古力同埋两个礼篮. 红包呢??? 唔驶映了呱....

但系今年, 只有我自己去, 因为部长要照顾EUGENE BB.
大概九点, 就到咗间孤儿院, 只有俩嗰孤儿同嗰"阿头"响度扫地. 其他既都未瞓醒添.
放低D嘢, 派咗红包, 吹返两句, 就BYE BYE啦....

点解我会去孤儿院而唔去老人院呢???
我既睇法系.... 好简单, 因为我响拒地身上睇到"希望".
咁我都唔系话D老人家冇希望, 不过我个人就觉得咁啰...拒地比D老人家更需要啰...
我朋友仲衰, 拒讲应该就系咁, 因为D老人家之前都唔知做咗D咩衰嘢, 先整有如此下场...
你地话拒把口系咪劲贱啊???

后记: 当我地庆祝任何日子既时候, 唔好忘记仲有D人更加需要我地去关心. "施比受更好啊"!!!

18 則留言:

**漂亮的我***GORGEOUS** 說...

我初七会去孤儿院

wenyileong 說...

这间印象中看过。。。。。。

一旧饭 說...

漂亮的你, 我都想初七架, 人日了嘛! 人人都HAPPY BIRTHDAY嘛, 但系果日系我老窦生忌...

wenyileong, KLANG UTAMA近PASAR MALAM果度啊.

potato 說...

好有意义的事情。。。。

在你欢庆的时候也想到一些被人遗忘的一群。

但是可否想过他们会更加的怨恨那些抛弃他的的父母?连陌生人都会来探望他们,可是连自己的亲身父母都忍心的抛弃他们。。。。这叫他们的心理建设要如何的发展?

renee 說...

对,施比受更有福 当我们去到癌症医院 探访 所有 病人 时, 就会感觉到自己很幸运 很幸福!

让我们在此 祈求。。。。。愿所有众生 消灾免难 离苦得乐。。。。。。。。。。

renee 說...

做善事, 就要从家人先着手, 帮了需要的家人,就幫其他众生。
你做到了。。。。。。。很好!!!!!

键轩惠馆 說...

好心有好报。

一旧饭 說...

potato, 有D系父母都唔知去咗边, 有D父母都往生, 就算有D真系被抛弃, 拒地都有专人教导架. 我有孤儿朋友, 拒地全系专业人才, 拒地更会爱惜拒地现有既家人啊.

RENEE, 键轩惠馆, 我都唔系大慈善家, 可以帮咪帮啰...

童言 說...

如果是我,我会选择残障中心。除了自己是过来人之外,我觉得残障朋友更需要帮助,老人院他们之前可能都有过很精彩的人生,孤儿院,他们长大之后都会好好的前途,但残障朋友,就比较困难。很多严重残障的,就好像在等老等死,没有什么希望,人生可言!所以我觉得残障中心更需要人支持!这是我个人的看法!

哈哈哈。。。还有我觉得给钱实际点!我以前是残障中心很多人拿干粮来,吃到“发霉”都总有,为了不要浪费,我们餐餐都有吃饼干,快熟面,吃足几个礼拜,真阴公!

所以一看到人家拿同样的东西来的时候,我们就会叹气!噢!突然间很怀念以前的生活!

现在我们都有个别的生活,噢!以前我总以为我有在里面住一世,没想到会有现在的生活!

一旧饭 說...

童言, 我睇你误会咗啦. 我去派D饼干, 零食, 朱古力, 礼篮, 红包, 只系想同拒地同享庆祝新年, 唔系要帮拒地实现梦想.
但系如果D饼干, 零食, 朱古力, 礼篮, 红包, 真系可以帮D老人又好, 孤儿又好, 残障朋友又好, 实现梦想咁简单就好啰. 多多我都俾啊.
我只想要拒地感觉到, 响我地庆祝之际, 我地都冇忘记拒地呢班人咁唧....
点都好啦, 无论边嗰都好啦, 路, 系人自己行出嚟既.

❤oms❤Ψ 說...

施真的比受好!

一旧饭 說...

❤oms❤Ψ, Welcome to Blow Water World!!! :)

queenny 說...

原来你这么善良好人,
买东西和派红包给老人院都是妈妈做的,
我只是把旧东西捐出来而已。。。
要向你看齐。

~珊姑娘~ 說...

你好善良!!!!!

一旧饭 說...

queenny, 乜我样好坏咩?? HEHEHE...

珊姑娘, 帮人自己都会开心架!!!

阿Don 說...

你几时开始咁善良geh?
点解我唔知..哈哈

捐gps比我吧,因为我身上有车神的“希望”

一旧饭 說...

阿DON, 自从睇咗你果篇"凶杀案"之后, 我更加觉得我劲善良!!! 哈哈哈!!

小猪 說...

Good!!! 我欣赏你做善事!!!
哈哈哈XD