2009年1月12日星期一

唔该晒!!!



BB已经十九日啦!!!
已经同晒D朋友讲, 唔驶送嘢嚟啦, BB嘢我地应该都有晒啦, DOM酒加毛鸡酒都十几支,我部长都可以饮多几胎啦, 哈哈哈.... 不过D朋友硬系仲咁送D礼过嚟, 搞到我几唔好意思啊....虽然....我唔介意...哈哈哈!!
点都好啦, 真系唔该晒!!!
朋友, 新年又到啦, 今年经济唔好啊, 礼篮唔驶送啦. HAN得就HAN啦, OK??? 我真系唔会介意架!!!

后记: 上嗰篇18PL"维维", 好似好多人唔好意思留言哦...哈哈哈!!!

13 則留言:

小猪 說...

我就系唔好意思留言的人
哈哈哈哈哈哈哈

祝BB快高长大啦*

wenyileong 說...

我也是不好意思留言。。。。。。。

哈哈!christmas boy 19天咯?!
照片。。我要看。。

*╮阙爱芬- fanny╭* 說...

呵呵,我有留言阿。你阿,真系既你,人地不好意思留言,你仲一直提起>o<

*╮阙爱芬- fanny╭* 說...

没有拍多点baby照片上来?

一旧饭 說...

小猪,wenyileong, 有咩唔好意思哦?? 又唔系A片...哈哈哈...

阙爱芬, 哈哈哈...特定架!!! 哈哈哈!!!
既然系咁....下次唔放啦!!!

BB相啊, OKOK!!! 不过...变咗样呢...哈哈哈...唔怪得人地话BB样, 成日变架...

键轩惠馆 說...

我也是不好意思留言。
因为是同类。
我想到一句话:
有就算咯,
要这么大要来托咩?

毛鸡酒听妈妈说是才出生的小鸡活生生的拿去浸酒,你老婆都敢喝,佩服。

杰.Keat 說...

礼多人不怪~你相识满天下,人缘好,face大所以就酱多贺礼咯~呵呵

章子怡那篇没有回复因为不懂讲什么。。无言了嘛。LOL

janelle_l 說...

背景有不少名酒哦!

**漂亮的我***GORGEOUS** 說...

所以我都唔打算送礼给你。。。在这里恭喜你就算的啦。。。嘻!

晴天 說...

好想看看你小宝贝的照片哦。。

一旧饭 說...

键轩惠馆, 唔好咁啦...有得托好过冇得托啊...哈哈哈... 男人..正常既...

杰.Keat, 唔好咁讲, 大家俾面唧...

JAN, 欢迎嚟一齐品尝品尝...不过...等你生咗先啦...

漂亮的我, 咁就啱啦, 多谢晒!!!

晴天, 欢迎光临兼祝你新婚快乐!!!
即播片段!!!

feiyifan 說...

嫌多可以罗返来俾我,尤其时系毛鸡酒。有急用就叫你让支过来。

一旧饭 說...

feiyifan, 你爱, 你咪讲啰, 你唔讲, 我又点知你爱唧??? (抄自唐三藏, 大话西游)