2008年11月4日星期二

日本估估下有奖问答PART FIVE






不知不觉, 估估下已经停咗成两嗰月啦. 今次我要大家估下, 我最钟意既日本厕所. 我真系劲钟意拒架, 因为方便工能又多了嘛. 大家可以见到, 拒地既厕所系用"全自动冲洗"既, 有帮你直射肛门冲洗大便既啦, 有直射"妹妹"帮你清洗既啦. 仲有其它花式清洗啦, D水压同水温度仲可以随意调啦. 真系好玩又好干净架. 我每次都响厕所度有排搞架... 哈哈哈!!! 劲变态!!!

上边两部系唔同架, 一部系功能盘同马桶一齐, 一部系功能盘装响墙壁度.

好啦, 问题嚟啦, 除咗以上提到既工能, 拒仲有嗰劲犀利既功能, 猜下系咩功能哩???
答案两日后开估!!!
礼物: 正牌日本货一件!!!!

30 則留言:

veronica 說...

可以调整马桶的高度?

janelle_l 說...

帮你抹干屁股?

路人甲 說...

又有嘢估,好野!
我估系暖氣功能。
饭兄,
寻日我收到梦想罐头嘅大奖之后,才想起
我好似有一份奖没同你claim窝,唔知仲有冇效?

feiyifan 說...

量体重?量血压?
不然坐两个小时就可以帮你增高2cm。哈哈哈哈哈~~
你系送正牌日本货才好

花罗汉 說...

量血壓、測血脂、聽音樂、驗尿?

安德生 說...

当你站在马桶前面,那个马桶盖会自动打开,用完了会自动冲水,然后盖回。。。曾经在顾客的公司用过这样的马桶。。哈哈!

一旧饭 說...

哈哈哈!!! 你地既答案劲可爱啊!!!

VERON, 驶唔驶调高啊??? 楼梯咩...

JAN, 好彩你唔系讲插入去.. 哈哈哈!!!

甲兄, 你都冇俾地址我啊! 乜嘢系暖气功能先?? 讲明D啦... 唔系去臭气咩???

肥意粉, 咁劲??? 不如讲去痔疮!!! 如果可以增高2cm, 咁我坐足拒百粒钟啦!!! 哈哈哈!!!

花妹, 哈哈哈!!! 笑死我啦... 好彩冇讲驗精!!! 哈哈哈!!!

安德兄, 果嗰好似系垃圾桶嚟喔... :P

SO FAR, 冇人中!!!! 不过有嗰人好接近啦!!! 哈哈哈!!! 注意哦!! 加油哦!!!

天蓬元寿 說...

有风吹干你的屁股???或者按摩???

路人甲 說...

唔愤气,再来过。
系唔系去臭气兼暖氣空調功能。

一旧饭 說...

元寿, 吹干同按摩工能都唔啱. HEHE...

甲兄, 都系唔啱啊!!! 唔关"屁"...OOPS!!! SORRY, 讲错, 系唔关气既事啊.. 哈哈哈!!!

feiyifan 說...

马桶会唱歌?调节水的冲力?

阿Don 說...

按摩?

定喺听歌?

喷香水?

一旧饭 說...

肥意粉, 会唱歌? 不如讲会吹箫逗你屙尿...哈哈哈!!! 我咪讲咗可以调水压大细冲力啰.

DON,不从心乜你估咁多架??? 估咁多梗系...全错啦!! 哈哈哈... :P

好过瘾啊.. 再估啦!!! 俾埋少少TIPS你地嘞: 注意睇下其中一张相, 你会发觉一D嘢.

veronica 說...

噢!我知!梗系有一个系统,可以调整马桶盖嘅温度!!

feiyifan 說...

有风吹干你罗有~哈哈哈哈

niger1437 說...

我知道!是可以在清洗干净后帮你把你的‘8月15’烘干的功能!
要我的地址吗??哈哈哈哈~~

小猪=) 說...

你好~
第一次来访
我估应该是会自动播放音乐
制造声音来避免其他人听到自己上厕所的声音
哈哈哈哈

一旧饭 說...

VERON, 马桶盖既温度? 错!!! 哈哈哈!

肥意粉, 吹干??? 可能焊干哩... HEHE...

NIGER, 我讲咗啦:有帮你直射肛门冲洗大便既啦. HEHE.. 唔好意思!!!

小猪, 你开大时有乜声音啊???

再TIPS: 咁耐咗, 有两嗰人争D估中!!!!
***由于冇人估中, 一旧饭再放多一日!!!
争少少就有人估中啦!!! 好险啊!!! 哈哈哈!

路人甲 說...

再。。。再。。。再来,
有自动感应器兼指示灯,以方便男士小便时“对准目标”。
夜了,早抖~zzz

veronica 說...

我讲错咗。系调整马桶概温度。再晤系概话,就系拒会释放暖气,调整整个厕所概温度。瓦卡卡瓦卡卡!

花罗汉 說...

「自動脫臭功能」疴完屎厕所系香geh!

哈哈!

邓秀茵 說...

在天气冷的时候(例如秋天、冬天)马桶会变得冰冷,坐下去的时候会冷得让人跳起来。所以,其中一个功能是提升马桶的坐板(如厕时坐下的地方)的温度,让它变暖,那么坐下去的时候就会舒服得多了。:)

邓秀茵 說...

我还用过一种马桶,它有一个功能是跟卫生有关的,即它可以自动更换包在坐板上的卫生透明塑料(透明塑料绕着坐板自动移走),对于那些超讲究卫生的人来说,是再好不过的了。:)

feiyifan 說...

可以自动帮你打包?
有飞镖设计,射中有奖?
哈哈哈哈哈

匿名 說...

从糞便中測出健不健康!或是从糞便中測出食過乜野!哈哈哈

*Felicia

小猪=) 說...

争D估中的人是不是我?=D
应该是有flushing sound的声音
哈哈哈哈哈哈
可能还可以调大小声tim

一旧饭 說...

哈哈哈!!!达终于有人得咗啦!!! 哈哈哈!!! 等多阵就公报啦... 等我冲嗰凉先啦...

十六夜真人 說...

聽歌,播放聲音來遮掉你大便掉下來
咚咚咚的聲音和沖水的聲音咯

如果可以測量大便的重量
和你前一晚吃過什麼東西
排出來的卡路里和營養有多少

就好了

Fatty Jean 說...

我每次迟一步的!!
不爽!

一旧饭 說...

FATTY, 执输衰过败家!!! 哈哈哈!!