2008年11月30日星期日

估估下之礼物...


沉日我家部长话拒部电话坏坏地SHORT SHORT地, 今日得闲咪即刻带拒去任拒捡返件新机, 结果捡咗架SE,K660.(上图)算系当今年既圣诞礼物啦...因为果日拒要帮我生BB嘛.... 辛苦晒啦...部长...
今年一共送咗三份礼物俾拒: 呢份圣诞礼物, 生日礼物白金牌同链, 而最特别既, 就系情人节礼物啦.
你地估下我究竟送咗乜嘢俾拒??? 拒劲钟意我都劲满意. 拒都好意外点解会送D咁既嘢俾拒...
猜中有劲奖送出!!! 因为都几难会估到. 好冷门架...
TIPS: 唔食得, 一送就一生一世架, 拒收到既时候仲有少少"痛"添, 一般商店超市都买唔到架....
三日后, 即系拜二开估......
后记: 亲爱的VERON小姐, 邓姑娘同埋罐头妹, 奖品已经寄上, 请注意你地D信箱啦. THANK YOU!
对唔住, 久等啦...

13 則留言:

路人甲 說...

饭兄,咁鬼容易估,车!我仲以为礼物系呢部手机添!
唔估啦,next 下一位。
O(∩_∩)O哈哈~

十六夜真人 說...

什麼tips哦
有給等於沒給
我猜屋子,車,女傭,店,公司,股票,債劵,小孩,機票,保險,避孕針,電腦,冷氣機,神像,天線,刺青,針筒,白粉,冰毒,抗生素,羊胎素,肉毒桿菌,減肥療程,隆胸,還是你或者她隨便一個做絕育手術????

很難猜啊!!

一旧饭 說...

甲兄, 估咗先啦, 我话你实估唔到架...你以为系"大肚"?? 错!!! 哈哈哈!!!

真人, 乜估咁多啊??? 不过全错!!! 哈哈哈!!

veronica 說...

哎哟!你做么那么快寄礼物给我?这次的游戏又是我赢的啦!等下你又要再寄一次叻!瓦卡卡瓦卡卡!!

我猜你送你家部长一枚钻石戒指!

p/s:谢谢你的礼物!thank you!!

梦想罐头 說...

谢谢你.我会注意的了.
十六夜真人很利害猜咧.你没有固定规矩那么说是随我们猜咯.好~我的答案来了......哈
一套负离子衣服
一对特别定做的戒子或项链
一个运动机加按摩椅
一只ROLEX手表.
一只名牌的包包(是有出生纸加全世界无几的)
立遗嘱(遗产)一份,
买一份"终身保险" 或 "SAVING 保险" 或 "医药保险" 再或者是 "意外保险" 给她. 又可能是你的名但是"受益人是她
还有就是...
一套 电气 烹饪炉, 一套你认为非常棒的 "锅褒" 或者
一瓶创世记的酒.
一副地皮???
还是......想到再来.决不放弃.

janelle_l 說...

别告诉我,是送她一个宝宝哦!

一旧饭 說...

VERON, 咁有信心??? 错!!! 虽然..我都想你对...HEHE...

罐头妹, 哇!!! 真人估二十五嗰都错, 你估十一嗰就想中??? 错!!! 对唔住!!! :P

JAN, 讲咗唔系BB或者"大肚". 错!!! HEHE...

我同我家部长讲, 我咁肯定冇人会估中...哈哈哈!!!

Lai 說...

雷射激光娇正近视眼手术。

veronica 說...

我知啦!你系个日同你家部长注册结婚!你送佐一纸婚书俾拒!哈哈哈哈哈哈哈哈!很牵强叻!!

veronica 說...

再来!你或者你家部长做了纹身!

一旧饭 說...

LAI, 我同你讲过咩??? 点解你知既??? 唔算架!!! 哈哈哈!!! 送你一支法兰士上等红酒啦...因为我都有得饮...哈哈哈!!!

VERON, SORRY你劲博命...HEHE...

答案:我送咗拒一对"新眼" = 雷射激光娇正近视眼手术。拒好想做好耐咗. 依家拒不知几方便. 不过我眼就深咗哦...唔知点解...

Fatty Jean 說...

呵呵
我来迟了!!
我也要我未来老公这样好噢~~~
这手术多少钱? 可以透露吗?

一旧饭 說...

FATTY, 你肯定有咁既未来老公噢~~~