2011年12月4日星期日

出院啰!!!

经过漫长既四夜三日, 两粒饭终于出院啦~~~ :)
终于可以一家人齐齐整整返屋企食饭!
多谢各位安哥安娣关心兼提供宝贵既意见~~~ 真系无言感激~~~
最后我想奉献各位一个意见, 就算几穷都好, 都要整返张医药卡防身.
唔系讲笑, 咁搞一搞都搞咗五千蚊咗~~~
大吉利是讲一句: 一旦有事就"一铺返本"!!!

P/S:
以前D人话: 几穷都不能穷"教育"!
我就话: 几穷都不能穷"医药卡"!!!!!

7 則留言:

童言 說...

好罗好罗!看到都开心!饭子饭女,要健健康康,开开心心长大!

饭先生,认同你讲法,所以之前我们都唔要Cut左乐行的医药卡。有少少失策,医药卡监护人如果是我老公的名,现在就不用 供左,因为他得到36病其中一种。哈哈哈哈

May 說...

我都系去政府的。。
我知道医药卡好好好重要,(最好一家人的)
不过,讲真真系供5掂。。

不过如果问题早存在,卡都5受的喔。。

真开心看到您孩子可以回家咯

小鎮姑娘 說...

替你鬆一口氣呀!呼~
對啊,我家孩子一出生就買醫藥卡了,真的很慶幸當初有買呢!

一旧饭 說...

童言, 咁都得??? :P

MAY, 尽量啦~~~都有经济装架~~好过冇啊~~~

小镇姑娘, 多谢连日支持~~ :)

小小女人~ 說...

Hooray*放烟花*,细路仔健健康康,大人最开心!我认同你所讲既,医疗卡好重要。

一旧饭 說...

小小女人, 系啊系啊!!!

winnie@ah咪 說...

呵呵~好了就好^^
看到两个小瓜在蹦蹦跳跳是最高兴的咯~

呵呵,我也是没本事供=='''
唉~见步行步啦~呵呵,我问的是单纯医药卡(没储蓄),一年要700左右,没事就没了700~当然也不希望有事啦~想想下还是把700留下来去她储蓄户口算了~