2010年6月10日星期四

你的名字, 我的姓氏???

话说上篇讲到同果"废夫妻"饮嘢吹水, 突然嚟多嗰名叫"BABY"既靓女朋友~~~

饭兄: 哇~~~ 咩风吹你嚟啊??? 你好似沉底咗一排哦~~~~


BABY: 冇钱冇人养唔驶做咩??? 你养我啦~~~

饭兄: 唔得!!! 你成身名牌:愛馬仕, "飞嘞鸡毛"仲有"五支火材"添, 我点养得起啊??? 你养我就差唔多~~~

BABY: 你都可以架~~~

饭兄: 咪搞我, 我未到果嗰阶段哦~~~ 不过哩, 讲开又讲哦, 每次我见到你都会捻起一首歌~~~

BABY: 咩歌哦??? 乜我都有主题曲既咩??? 哈哈哈哈哈~~~

饭兄: 果首哩~~~ 张学友唱果首哩~~~ "你的名字, 我的姓氏".

BABY: 哈哈哈~~~ 搞咩啊你? 我又唔系你既女人~~~ 做咩会系"你的名字, 我的姓氏"哩???


饭兄: 因为我每次做爱都会叫住你既名嘛:
OH~~~ "BABY"~~~ OH~~~ "BABY"~~~ COME ON~~~ "BABY"~~~
所以咪"你的名字, 我的性事"哦~~~

大家: 哈哈哈哈哈~~~

BABY: 饭兄, 你去死啦~~ 食我豆腐揾我笨!!!

1 則留言:

麗館主 說...

饭兄啊饭兄。。小心张生sue你啊!你将佢咁情深嘅歌名改成咁。。。