2009年6月9日星期二

唔好睇小"拒"!!!


休息咗咁多日, 听日终于可以返工啦!!!
出咗院咁多日, 其实仲会晕晕地...可能系食药打针太多啩...
果支针大到啊...一样白蜡烛咁大碌! 一支打半碌, 一日打三支!
打系唔痛, 痛系痛响当D药慢慢流入去既时候, 哇!! 果种感觉!!!
尤其是当姑娘打得快既时候, 仲痛!!!

至于病因, 我系男人大丈夫, 唔系小小流行性感冒就V哇鬼叫!
真正病因: 喉咙严重发炎!!!
医生话唔好睇小喉咙痛, 我既系好严重咗, 红兼肿!
再拖落去就会生白点, 变成"白喉", 就会有生命危险, 会死人架!
话过你知, 当时我真系吞口水都想死既感觉!!!
喉咙痛会导致我地开始发烧, 再烧就发冷!
当日烧到39度, 好彩冇烧坏嗰脑. 你都知, 我地系食脑架嘛....

再次多谢各位关心同对我部长同饭仔既支持.
写住咁多先!
下期同大家吹嗰"风水估"!
不过.....千祈要记得饮多D水啊!!!! 天气真系劲坏!!!

22 則留言:

ViVi3n 說...

几红一下哦?照片怎么拍的?呵呵

Alice Chong 說...

吞口水都会酱痛,还真的怕怕哦~

记得多喝水呀!!!

键轩惠馆 說...

那照片是你???
见过鬼怕黑,小心饮食~
这次用了多少$保命?
我老公的朋友用了30多千。

一旧饭 說...

ViVi3n, 犀利哩...

Alice Chong, 真系痛到喊啊!

键轩惠馆, 冇咁劲...两千搞掂!

wenyileong 說...

啊。。人家在吃东西突然冒一个这样的照片出来。。

Pet猫猫 說...

Wah!吓一跳啊!嘴巴张那么大!很红一下喔!要喝多点水啊!

Kelly Choi 說...

哇!看了想呕咯!!你真的要好好照顾自己哦!喝多点水咯!!!

类私理 說...

终于回来咯!!!好想念那旧饭。。。最想念那粒饭。。。哈哈!

feiyifan 說...

唔系你讲太多野先至红肿咩?

李逸迷 說...

我的同事也是发烧进院overhaul。。

天气真的很差,好啦,等你讲古啦。。

不好讲鬼滴。。哈。。

路人甲㊣ 說...

饭兄,你嘅喉咙特写好三级feel窝,我以为有劲相睇添!哈哈!!
好开心你冇事咗。
休息多D再来吹过水啦!

珊珊 * Shan 說...

嗨~首次到来!
我不是很会吹水...
不过喜欢听人家吹水...
也在学习吹水当中...

喉咙痛的确需要好好照顾~
看来你之前病得不轻咧~

十六夜真人 說...

我這個人很容易喉嚨痛的
沒喝水2,3個鐘
就會喉嚨痛
過后就發燒,流鼻水
沒完沒了
病幾天才好

所以我每天都會喝很多水
防止喉嚨痛

May 說...

那张照很geli,还好你没事
要多注意饮食噢!

泰迪妈咪@cherlyn 說...

最近的鬼天气, 真的要喝多点水
身体健康最重要~



p/s~我是华人, 我哪点不像了?呵呵^ ^

天使熊猫 說...

可憐,紅到像草莓,可摘來吃了~~

阿Don 說...

=)

janelle_l 說...

很红也!真得要多喝水,再多喝凉茶!

Calven 說...

你真的让我吓了一跳!过去就让它过去吧!真的要好好照顾自己喔!

你那天告诉我看看你的赞助的椅子还有没有在山上!忘记问你,你的全名是什么啊?哈哈,那边至少都有整百张椅子呢,如何去看呢?呵呵~

Jess 說...

除了水,吃多一点杨桃 !

queenny 說...

那圖片真是吓到我!
最近很多人發燒喉嚨發炎,
我22個月的小侄就是嚴重到喉嚨生白點,
結果也進院吊點滴住2晚。。。
真是沒阴公。。。。
對了,好了就別吃西药,最好吃回一些补滋潤下。。。

一旧饭 說...

再次多谢大家关心.
仲有欢迎新人: 珊珊&JESS!
欢迎光临!!! 多D嚟坐啦!!!