2008年8月10日星期日

日本估估下有奖问答PART ONE





各位, 我终于将我D日本北海道之行D相, 放咗落我既FRIENDSTER度, 不过都只系一小部分, 大家如果有兴趣可以去FRIENDSTER揾我NARDO NARDO. 但系我真系想放响呢度, 不过我仲试紧点放... 唔好意思...
呢排好多人都系嗰BLOG度玩估嘢, 我一旧饭都嚟嗰"日本估估下", 睇下你地识几多日本嘢... 大家研究研究下哩....
睇下呢张相, 系张食物嚟既, 系北海道三大超好食既"农产品"之一, 系炸咗既, 你估下系乜嘢嚟既???
贴士: 全世界都有既, 平嘢嚟既, 不过哩, 北海道既真系劲好食!!! 五粒卖马币十蚊.

12 則留言:

feiyifan 說...

炸番薯?番薯弹?
猜中系咪有两份?哈哈哈

feiyifan 說...

炸荷兰薯【土豆】
我乜都猜个喇。哈哈哈

~珊姑娘~ 說...

日本餐,我的最爱了叻。
如果没错的话,应该是日本相当出名的章鱼烧,takoyaki吧。

优里丝 說...

炸面包?我好像有吃过,忘了是什么叫什么了!

Fatty Jean 說...

好像是炸面粉糕之类的吧。。
甜甜的,里头什么东西都没有是吗?

janelle_l 說...

想猜是章鱼烧,但看起来比较像面包。。

花罗汉 說...

炸马铃薯(「男爵」馬鈴薯)

阿Don 說...

入边饭黎架?

一旧饭 說...

哈哈...多谢各位咁俾脸估估下. 开估啦!!! 恭喜...得奖者系... 花罗汉小妹妹!!! 系炸POTATO!!! SIZE好似鱼蛋咁大. 拒地D马铃薯真系正! 同常攞嚟炸或者蒸, 好鲜甜, 好好味架!!! 花妹, 如有意攞奖, 请留下地址, 我回寄俾你. 唔驶惊, 我系一嗰好人. 唔信问FEIYIFAN, 我识咗拒九十几年啦!!! 哈哈哈...

feiyifan 說...

死人头,我猜啱佐喔!偏心到你吖~~
花妹住响你故乡隔离村咋!哈哈
你俾MSN花妹好过啦

花罗汉 說...

哈哈哈,yeyeye!!!
第一次咕中有獎拿哦
你俾我你嘅mail add 啦
我send 我嘅add 俾你咯!

一旧饭 說...

FEIYIFAN, 哈啰... 乜系荷兰薯??? 土豆我又唔明. 答案要我明先正系答案了嘛!!

花妹, 乜你咁霉架? 咁大嗰人第一次中奖???冇问题, 我MSN系lazy0099@hotmail.com. 边位有兴趣都可以加我既. 唔该.