2008年7月20日星期日

骆晋亨

HUH? 乜水嚟架??? 哈哈哈!!! 就系我帮我骆公子按嗰名啦. OK冇???

上嗰星期终于肯定系囝囝嚟啦. 清楚可见"姑姑蕉"啦.. 骆家有后啰... 谢天谢地一定要平平安安健健康康出世啊... 嗰名点先??? 有冇意见先??? 我捻都几OK架... 英名可以叫HENRY.


沉日去买张BB床, 哇!!! 简直贵啊!!! 成千蚊.... 有冇搞错??? 仲贵过我嗰张啊!!! 哈哈哈... 依家D"BB"认真好命, 乜嘢都有, 乜嘢都齐全, 肯定冇问题, 问题系钱唧.... 咁就够啦....

知道系囝囝都好, 下嗰礼拜就飞去日本, 到时咪可以买D男装俾拒啰.... 玩具都OK架... ULTRAMAN, 叮噹, 同埋我的至爱:蜡笔小新. 但系千祈咪好似拒咁调皮就好啦... 哈哈哈... 唔系就真系呕血啰... 大象大象!!!

5 則留言:

Janelle 說...

恭喜恭喜!

一旧饭 說...

多谢嗮....

花罗汉 說...

D bb 好命都要有个有钱baba至的架!!
我嘅仔仔重来都冇瞓BB床嘅叻,觉得唔实用,几个月就用唔着架啦,又有可能系我唔够有水嘅原因啦。哈哈
个名都唔错,英文名就嘛嘛!!

一旧饭 說...

花兄, 千祈咪咁讲. 我都系打工仔一名, 最紧要系乐观D, 捻多D计仔揾钱. 钱, 永远等紧你嚟揾. 一齐加油吧!!!

匿名 說...

你想个仔做大亨都唔使甘出面呱?
你有米都唔系乱feng啦,成千炆一张床,sap ngong