2008年6月19日星期四

一日六餐既CAP

几日冇写BLOG, 因为去咗KL某间三星级酒店三日两夜开会倾新计划, 有大单嘢要做....真系想做死人咩.....
新计划名为CAP, CHANGE ACCELERATION PROJECT. 点翻译去中文呢??? 有冇人教我啊???
总之系D乜要改变D新嘢咁啰. 今年要为公司慳钱, 如果计划成功, 真系每年可以慳至少一百万. 希望成功啦, 都会有D成就感嘛....

不过三日两夜斋开会, 真系第一次, 仲每日开到凌晨一点嗰只, 真系好攰..... 攰过做工嗰只.....
最值得安慰既, 就系D食物, 仲一日六餐嗰只, 哈哈..... 唔攰死都饱死啦... 痴线咩..... 不过话是话哦, 呢间CHEAP CHEAP 地既酒店, 间房我都唔系几满意, 幅墙仲有D邋遢嘢添, 不过D食物真系得喔.... 我都出咗名嘴叼架啦, 我都唔嫌, 真系得喔.....

三日总共食咗拒十四餐, 由马来餐到中餐, 到西餐, 到泰餐, 到海鲜餐, 再到返马来餐, 再加甜品, 哗!!! 真系唔想肥都几难. 胆固醇唔高就有鬼啰....

点都好啦, 食咗先正算啦, 因为食咗之后, 暴风雨将来临....做X死你!!! 捻到都惊!!!
下嗰月尾会再去日本一趟, 返呢之后就..... 就忙到屙屎都唔得闲啰..... 两嗰PROJECT要做到年尾先正可以休息.... 好阴公啊!!!! 冇计啦, 得闲捻下花红自我安慰啦.... 哈哈!!! 仲有半年之嘛... 哈哈!!!

3 則留言:

路人㊣ 說...

CAP=『临崖勒马计划』得唔得啊?
你就好嘞,有得食,有得出国玩。

一旧饭 說...

玩? 唔好咁讲,不过都有既,WORK HARD PLAY HARD了嘛.点都要平衡下既,"咔佬"亦都会照顾我既.哈哈!

匿名 說...

你本来都吾廋,吾争在吃多两餐啦!
捻到咔妹,抵啦!