2008年6月13日星期五

"帮岛"之血光之灾!

事情发生响四年前既农历新年............
响外国揾食咗咁多年, 返嚟过第一嗰新年, 趁住又咁多假期, 咪捻住约埋班猪朋狗友去咗几出名既"帮岛"玩, 合指一算, 都有十几年冇去咗......又贪嗰度近嘛....响我乡下驾车一粒钟出就到....
好啦! HOTEL BOOK 嗮, 人数齐嗮, 起程啰!!!!

到咗HOTEL CHECK IN之后, 我地咪9秒9咁极速飞到迷人既海边.....
蓝天白云.....碧海无边.....劲诗情画意....
刹时间捻到我偶像家驹既嗰....... 海阔天空.....劲伤感, 劲不羁, 劲流浪....
好快, 我地就"MOK嗮衫裤MOK嗮鞋", 游水啰!!!!!!!!!!!!

唔驶几耐, 我地已经玩转海滩, 乜嘢公蕉船啊, 乜嘢水上单车啊, 玩到尽....爽!!!!
到最后咪玩游水, 我游, 你游, 拒游, 大家游..... 享受大自然既感觉.....
玩到攰啦, 咪吹鸡拉大对返归, 准备今晚食海鲜啰.....
就响我地点名计人既时侯, 咦??? 唔见T君既???? 条友去咗边啊???? 搞边科啊???? 我地成班人都好担心拒会出事, 因为嚟之前拒同我地讲, 拒家人帮拒算过条命不宜玩水..... 拒系瞞住拒家人同我地嚟海边玩架...... 唔通..... 真系好既唔灵, 丑既灵????

就当我地为咗拒呼天唤地之际, 拒突然间好似只水鬼咁响水里边蒲头出嚟......
我地只见拒嗰样劲残, 头顶仲有D血迹添, 咪即刻走过去睇吓发生咩事....话嗮相识一场, 唔通睇住拒死咩.......
走近D睇真D望真D, 咦...???!!!! D血嗰度真系有D嘢哦!!!!!
再睇真D望真D, 咦....???!!!! 系白色嗰喔!!!!
再睇真D再望真D, OH SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
系"日本面包"姨妈巾!!!!!!成块嘢痴响拒把长发度!!!仲系用过嗰只添!!!(注:T君系留F4D长发男, 无他既...嗰时兴嘞嘛! 呢次真系唔通唔F4啰...)
真系大吉拒即利是啰....新年流流咪搞埋D咁既嘢啊....真系贪利是咩.....而且仲系痴顶嗰只...真系今晚头票都有得拒中啰!!!!

好心啰...乜鬼地方嚟架??? 乜鬼国家嚟架??? 仲讲要搞埋D乜VISIT YEAR???!!! 搞好嗰地方先啦.... D人又系既, 好丢唔丢, 竟丢啰嗰海度, 有冇搞错啊??? 照我睇哩, BEFORE搞嗰乜VISITYEAR先哩, 嗰政府应该先嚟嗰"深海寻巾"计划. 免得我嗰朋友T君以后真系有阴影.... 不宜掂水加埋嗰日本面包, 仲边有勇气再游水啦...你话系咪先????

6 則留言:

Don Koay 說...

哈哈
冇领番黎做纪念阿

一旧饭 說...

直头包返去炖鸡啦..哈哈!!!
"血"纸包鸡都OK架...哈哈!!!

匿名 說...

当时没问系边个甩佐姨妈巾咩?可能识多个靓女嚄!哈哈哈哈哈

一旧饭 說...

识拒老味!!! 打咗拒一餐正算啰.一唔觉意系件猪扒点搞啊??? 报警拉件血猪扒???咁型???哈哈!!!

靖雯 ♥ 阿妖 說...

What a terrible experience... 头顶姨妈巾浮出水面?有噱头啊,拿那个idea拍广告。XD

一旧饭 說...

Huh??? 既广告咁有画面??? 直头可以入世界之最..哈哈!!