2008年10月19日星期日

唔准笑!!!



千祈唔好笑!!! 因为呢嗰系日本出名既"唔好笑节目"!!! 不过, 我真系忍唔住啊... 哈哈哈!!! 笑到我肚痛啊!!! 哈哈哈!!! 条友真系好\劲搞笑啊劲低B啊!!!

9 則留言:

路人㊣ 說...

“Content Warning”!!!
饭兄,点解你嘅blog set咗成人内容,
每次入黎都要拣确认是否继续,我地大家都系成年人,冇乜嘢唔睇得呱?
唔通迟D会有旬嘢睇 :P

一旧饭 說...

肯定有啊.. 哈哈哈!!! 拭目以待吧!!!

died 說...

笑到不能睡了。。。哈哈哈。下此要早上来你家。。。

一旧饭 說...

罐头枚, 我最顶拒唔顺系... TEN TEN TEN TEN TEN TEN TEN TEN TEN TEN!!!

Fatty Jean 說...

虽然我不会听日本话, 但我会听那个
ten ten one = 21
ten ten ten ten ten ten ten ten ten ten =100
你害我肚子抽筋了!!

阿Don 說...

这节目类似台湾吴宗宪的综艺节目
笑的話打屁股..

这个不认识那些玩的人,如果是认识他们的会更好笑=)
哈哈哈

一旧饭 說...

FATTY, 唔驶识日文既, 识睇识笑就好啦.. 哈哈哈!!!

DON, 系台湾抄日本, 唔系日本抄台湾啊... 仲有奖门人都系抄日本人架...

Sanze 說...

哈哈!笑到不能动了!怎么办? 哈哈!!

一旧饭 說...

Sanze, Welcome!!! 我睇咗几十次都笑到呕啊!! 哈哈哈!!