2008年10月18日星期六

老虎国的故事: 第8集之华山派党选成绩

华山派党选终于落幕... 但系成绩就... 哈哈哈!!!

掌门人: "杰少"包食啦, 又拍MV, 又搞呢样嗰样, 争在未出牒唧, 但系就... 有得震, 冇得瞓... 好一嗰"明佬", 收山咁耐咗, 出一出嚟就搞到拒腾腾震啊...

二掌柜: "菜大粒"仲劲!!! 咸湿光牒唔单止整拒唔到, 搞拒唔死, 仲反弹劲赢"阿旺大哥"百几票, 复活兼起死回生添, 我一旧饭真系服到五体投地, 厉害厉害... 不枉我沉日咁撑你啊!!!

三掌柜: 仲离普!!! 果嗰女人咁都得??? 咪误会我性别歧视, 但系拒真系唔得了嘛... 成日响度讲D点"迷住"你老公啊... 不如去写咸书啦... 哈哈哈!!! 其他果三嗰, 简直冇嘢可讲啦... 好彩嗰位"大雄"冇中, 睇到拒就..., 奸样一嗰!!!

婆乸组: 简直好似方太煮餸咁, "整定"啦... 仲整定碟"炒米粉"添!!!

青瓜男: 又系另外一碟方太"整定"既餸, "含家长"青瓜老男. 老实讲我都唔LIKE拒, 成日响读吹水唔抹嘴斋讲"敢怒敢言", 我都识啦, "言"咗又冇做, 不如唔好"言"啦!!!

总结论: 之前"杰少"同"菜大粒"吵到@#$%^&*+-X冇道德咁, 依家一齐合作, 得咩??? 我睇"华山派"都系日落西山啦... 收皮啦...

2 則留言:

路人㊣ 說...

饭兄,唔使咁激涡~
最多我请你食鱿鱼雍蔡吖。
鱿鱼雍+蔡绝配来架,不过我唔钟意食。
烧鸡翼我钟~~意食。

一旧饭 說...

甲兄, 鱿鱼雍+蔡唔错架, 不过呢, D酱先正最重要啊!!!