2009年12月28日星期一

恐怖四只脚!

请问你最怕既"四只脚"系咩呢?
老虎? 狮子?? 四脚蛇??? 抑或系恐龙????

最近, 我发现到劲好恐怖既
"四只脚":


话说有一日, 当我做完健身之后, 咪例牌咁冲返嗰靓凉.
咁样, 我更系响男仔果边冲啦.
虽然, 我都想去另外一边开下眼界. :P
当我冲下冲下, 突然听到隔离间冲凉房有D"嘻嘻"咁既声!
再听真D, 唔系哦, 好似系D"呻吟声"哦!!!
唔系啩, 咁变态? 响呢度揾五姑娘??


咁我咪装下隔离嗰地, 睇下我有冇听错...
唔系吗??? 有"四只脚"响隔离间冲凉房既???
咁大胆响度搞嘢???
吓到我揸揸林九秒九湿身兼飞身冲出去!

我唔系鄙视佢地系同志, 我都有咁既朋友.
但系哩, 大佬啊, 要玩都可以去第二度玩啦....
驶唔驶咁激啊??!!
真系劲恐怖啊~~~~~

我以后都唔敢再响果D地方冲凉啰....

8 則留言:

June_devil 說...

原来系咁。。。我仲以为有四脚蛇tim。。。

麗館主 說...

噢,哦,喔,原来你惊佢0地搞你。。

路人㊣ 說...

哗,华山“论剑”woh,唔睇埋至走!

十六 Keaton 說...

哎呀
你應該拍下了給我們看看啊
哈哈哈

一旧饭 說...

小小女人, 比四脚蛇更恐怖啊!

mc.巧瑜, 更系惊啦, 我咁青靓白净冇性病! :P

甲兄, 睇? 费事连我都中剑而壮烈牺牲啊!

十六夜真人, 仲捻到拍嘢? 直头想呕啦....
依家捻返都会起鸡皮啊!

花罗汉 說...

你有睇清楚果四只腳都系毛毛腳?
哈哈!!

单身汉 說...

应该拍下,然后拿去卖,赚奶粉钱。

一旧饭 說...

花罗汉, Confirm啦! D毛长到掂地啊! 哈哈哈!

单身汉, 哇! 驶唔驶卖啊?? 攞去勒索返十万八万咪得啰. 嘻嘻嘻!