2009年11月2日星期一

靓仔

部长: 死啰.... 呢排你咁瘦咗又越操越FIT, 越嚟越冇安全感, 我越嚟越担心.....
饭哥: 哈啰.... 你以为我系TONY LEONG CHEW WAI(梁朝伟)咁靓仔咩.....
部长: 咁又系...哈哈哈.....
饭哥: 咁你又唔可以话我唔靓仔哦, 因为我去亲街都俾好多人叫我靓仔哦!
部长: 吓??? 有咩??? 哈哈哈....
饭哥: 咩冇啊??? 我去亲食嘢, D人梗系叫我:"靓仔, 食D咩啊?"
去亲饮嘢, D女又叫我:"靓仔, 饮D咩啊?"
去亲买衫, D"烧士"(SALES)又叫我:"靓仔, 揾D咩衫啊?"
去亲店买嘢, D人又叫我:靓仔, 揾D咩啊?"
咁多人都系咁叫我, 我仲唔系靓仔??? 哈哈哈....
部长: 梗系啦.........人地想做你生意了嘛.....
饭哥: 梗系知啦, 不过我爽啊.... 哈哈哈.....
部长: ............. (心想: 你自己咁捻自己爽唧....哈哈哈....)

6 則留言:

Pet猫猫 說...

哈哈哈!好幽默!好好好!I like It

花罗汉 說...

我都好鐘意叫人地靚子嘎!啊靚子。哈哈

李逸迷 說...

甘样查实你都几靓仔。。。

路人㊣ 說...

喂,o靚仔,咪走!
够胆响呢度自认靓仔!
你系边瓣架?
Opps Sorry,Sorry原来你系饭家族,失觉失觉~
其实你都唔系几肥J,不过肥得来都几特别,就系特别肥啰!

Fifichong 說...

很好笑啊。。 哈哈哈

一旧饭 說...

Pet猫猫, fifi, 笑笑能医百病!

花罗汉, 靚子响度!!!

李逸迷, 都几OK架!!! :P

甲兄, 多谢你, 激发我既减肥奋斗心!