2009年10月4日星期日

客家话....

上次讲咗D广东话之后, 今期想讲下D客家话.
不过, 未讲之前, 我想解释下, 我呢篇嘢唔系想得罪客家人哦, 因为我以前都系俾人整估架.
希望D客家人唔好见怪啊!

因为我系来自金宝, 嗰度好多客家人架.
记得以前有班客家朋友叫我用客家话读以下呢篇文:

"大风吹, 树上树枝摆,
大枝摆开小枝摆,
小枝摆开大枝摆,
我比较钟意小枝摆."

点知未读晒就俾佢地笑到碌地啊....
原来我先发觉, 我好似响度讲紧粗口哦.....

P/S: 对唔住啊各位, 呢排唔得闲去大家处坐下, 希望大家明白, 见谅....
我知你地唔会咁小气鬼既.... 嘻嘻嘻....

6 則留言:

李逸迷 說...

除了大枝摆了之后,也可以草枝摆下pun。。。

确实很粗口下。你。。哈。。

vkeat86 說...

我还是照读了啦。哈哈

路人㊣ 說...

仲记得“床上吊枝笔”嘅客家毛毛歌冇?

十六 Keaton 說...

雖然我是客家人
不過我不懂客家話
唉~

一旧饭 說...

李逸迷, 失礼死人. 哈哈哈

杰.Keat, 你讲粗口?? 哈哈哈

路人甲㊣, 呢首名曲梗系识啦. 哈哈哈

十六夜真人, 吓??? 唔系咪啊???

呢篇冇女人留言, 怕丑啊? 哈哈哈哈哈...
SORRY啰... 呢篇真系几粗下架.

花罗汉 說...

很多人喜歡講“麥該另”的是不是?哈哈