2009年9月9日星期三

吱吱声...

果日朋友响中国广东省工干返嚟, 佢吹咗段估过我听.....

佢话广东省D酒店好得意, 瞓到半夜有D吱吱声.
第一晚瞓, 听到有细细D吱吱声; 不过好鬼攰, 唔得闲睬佢.
第二晚, 又听到D吱吱声, 而且越嚟越大声添, 佢又好攰, 又唔理D声, 倒头大瞓....
到咗第三晚, D吱吱声又嚟, 真系好大声, 佢真系忍唔住, 起身揾究竟系咩声咁鬼吵.

听下听下, D吱吱声系响嗰角落头嚟, 果度正系佢放行李箱既地方.
岂有此理啊! 竟然有老鼠嚟咬佢既行李!!!!
佢咪落住支高球棍准备打只死老鼠.
点知行到去, 老鼠就冇啦, 眼见到既竟然系嗰行李箱既四嗰轮系度自己碌紧!

点啊? 吓到佢即刻冇鞋挽屐走!
即刻要求换房!




后记: 下次出门记得唔好带D有轮既行李箱啊.
如果唔系, 半夜吵住你瞓觉, 唔关我事啊.....

8 則留言:

June_devil 說...

咁恐怖?酒店房竟然有老鼠。。。

potato 說...

哈哈哈。

May 說...

楼上的有d误会
睇清楚,老鼠就无。。有的是@@

我捻应该系‘他们’喜欢玩轮子
好‘鬼’得意。。

傻瓜语 : 千言万语无从诉, 化情为文字留世 說...

哈哈,那么猛啊?呵呵~

我me 說...

不论是老鼠还是有x。。。我都很怕叻!

一旧饭 說...

小小女人, 我捻你真系有D误会...

POTATO, 咁唔怕??!!

MAY, 冇错! 就系"它们"!

烤蚊, 笑? 呢排大胆咗哦...

漂亮的我, 唔系老鼠....

June_devil 說...

唔好意思,领悟力低咗d。

queenny 說...

我最怕中國的酒店,前年,我與3同事跟團去廣州旅行,我和胖妞住21樓的中間房,另兩人住19樓角頭間,那晚我和胖妞下去找19樓的A與B同事,一進去我們就嘩嘩聲,好羡慕另兩同事住的角頭間超大超豪華,因為大門進去左邊是廁所,然后是獨有的大廳,之後開另一個門才是睡房,我們聊到半夜便回房。

隔天大早吃早餐時,A同事偷偷告訴我們,B同事撞鬼。因為A同事5點多起床走過房裡的大廳到廁所洗澡時,便一直听到B同事在大廳叫洗澡的A同事唱歌別唱那么大聲,待A同事出浴,B同事又指責A同事干嘛起床就開RADIO,還開到死鬼那么大聲,吵到隔壁。

A同事不明所以,便說她洗澡根本沒唱歌,而且也听不見有RADIO聲,這時B同事直說開到這么大聲,怎會听不到?于是兩人冲到床邊的RADIO一看,RADIO真的扭開了。。。。在唱著。。。。

這時A與B都慌了,但A為了不讓胆小的B害怕,只好改口說自己洗澡時有在唱歌,又改口說听RADIO是自己開的。。。。
其實A根本就听不見有RADIO聲,也不是她開的,也沒在洗澡時唱歌。。。