2009年4月6日星期一

你赚咗未啊???


仲记唔记得, 我响二月二十四号写既"危机"啊???
仲介绍大家买上面呢只股: 主板贸易/服务股: 3182. GENTING.
果阵每粒RM3.54, 之后仲跌到RM3.20添.
我仲话: 敢敢去!!! 钱多就买多D, 钱少都要买一两粒收住.

结果, 今日已经飙到RM4.28啦...
四十日里面一粒赚RM0.74, 边度揾啊??
买咗既我就恭喜你啦!!!
冇买到既, 我睇仲可以入场既...因为我睇仲会升架.....

话过你知,我部长依家不知几嫐哦...
因为叫咗拒买几粒收住架啦, 拒就咕咕寒咁, 话贵喔....
唔系拒就揾咗几千银啦, 有得慢慢揑啦....

加油啊!!! 3182!!!

7 則留言:

十六 Keaton 說...

幸虧我媽有買幾粒收著

非一凡 說...

唔系我钱,唔入我袋~

一旧饭 說...

十六夜真人, 好耐冇见啊, 醒目妈妈哦!!!

feiyifan, 等到跌到RM2先啊?? :P

potato 說...

会升到它之前的价位吗?RM 8?

renee 說...

同你部长讲,蓝筹股唔会蚀本架,收住守住,好过将錢摆住,唔会生仔架。。。。。。。。

揸住蓝筹股,会钱生钱,唔好捻快錢,总之就梗好过定期存款或基金。

哈哈。。。我爱人赚了不少。。。。

一旧饭 說...

potato, aim拒RM5.00先...

renee, 恭喜恭喜...

Fatty Jean 說...

aiya !!我错过了这次的机会!!!