2008年12月26日星期五

终于蒲头啦!!!




等咗成三十八嗰礼拜, "一粒饭"终于蒲头啦!!
沉日真系好忙, 沉晚又响医院度陪部长, 所以都依家先正放上嚟.
圣诞BB, 重3.25KG, 差唔多7.15磅. 好多朋友话咁"劲"??!! OK冇???
点啊??? 似我就似部长先??? 好多人都讲似我....咁CUTIE!!! 哈哈哈!!!
点都好啦, 最紧要系母子平安, 真系谢天谢地!!! 其实前一晚我真系担心架....
好啰!!! 我姐话是解, 骆家有后啰....哈哈哈!!!
我好想播放"生产实录", 但系哩...我唔识点DOWNLOAD落嚟呢度哦...
我试过DIRECT DOWNLOAD, 不过等咗成日, 都系唔得哦...
有冇边位高人可以指教小弟一下咁呢??? 唔该晒.....
最后, 多谢大家既祝福. 真系好感激不尽!!!
BYE BYE啦, 又要忙啦...不过忙得好开心啊!!! 哈哈哈!!!

28 則留言:

Unknown 說...

恭喜咯!!!

Unknown 說...

look like u ler. Congratulation!!

Jiaxin 說...

很可爱!
恭喜咯。。。

圣诞节出生。。。
有点羡慕。。。
有生日礼物收。。。
也有圣诞礼物收。。。
哈哈!

匿名 說...

哈哈~
好一个“一粒饭”。。
呵呵!

恭喜恭喜~

键轩惠娘 說...

"生产实录"?
不是开刀生的吗?

恭喜你做爸爸咯。

匿名 說...

似你多的。你问veron点放上来啦
我好钟意睇生仔实录嘎

Miyuki 說...

eeeeeee... BB 出世了!!恭喜你荣升为一粒饭老豆!哈哈哈

十六 Keaton 說...

恭喜你的一粒飯出生了
好可愛哦

你的一粒飯還真的有夠重
我媽說我出生的時候
才1.2kg
嚇壞那裡的醫生和護士
哈哈

小女人 說...

恭喜你骆家有后咯。。。

匿名 說...

恭喜恭喜!! 寶寶好可愛!!

阿Don 說...

哈哈哈
我既表弟终于诞生!
又讲mms过黎
最尾都系我自己上黎睇!
哈哈
似似地你,似似地JC!

Ashley 說...

恭喜你们哦!
实在太好了!
BB很可爱哦!
刚出世的BB都没那么快开眼睛吗?
还没取名字吗?

一旧饭 說...

天蓬元寿, 多谢!!! 好感动!!!

LAI, 系咩?? THANK YOU!!

JIAXIN, 礼物2 IN 1啦..哈哈哈!!!

键轩惠馆, "开刀生产实录"嘛...有冇兴趣啊??

肥意粉, 帮我揾拒哩...

MIYUKI, 几时生返嗰啊??? :P

十六夜真人, 你系咪咁轻啊???

小女人, 好过李小龙啰... :P

大头, 你也终于"蒲头"啊??

DON, 你又做老表啦....好忙啊!!! 几时嚟睇拒哦??

Ashley, 今日睇到DD眼, 好紧张啊!!! 但系BB出世系睇唔到嘢架, 黑白好懞架, 靠听嚟感觉架. 你唔知咩?? :P

花罗汉 說...

恭喜嗮咯!
老来得子。哈哈!
BB仔家下似你,大啲随时会变样嘅,到时再睇睇!!

wenyileong 說...

恭喜你啦!!
好可爱哦!!

~珊姑娘~ 說...

一粒饭!!哈哈哈哈!!!好可爱的名字!!!
好可爱的一粒饭!!

一旧饭 說...

花罗汉, 老你既头, 我仲后生过你啊...哈哈哈!!!

wenyileong, 系咪似我咁CUTE呢??? 哈哈哈!!!

珊姑娘, 几时到你啊?? :P 哈尼仔??

wenyileong 說...

系你既Christmas boy (有冇讲错性别啊??)
哈哈。。真系好得意啊!!
好像捏捏他。。

路人㊣ 說...

饭兄,
恭喜恭喜!做老豆啦,转眼好快做埋老爷添。
几时契个仔俾我!
O(∩_∩)O哈哈~

一旧饭 說...

wenyileong, 哈哈哈!! 真系BOY!!! 有人都好似你咁话, 又几似囡囡哦...都几靓女哦..哈哈哈!!!

饭兄, 系咪真架??? 几时咪得! 有你咁既契爷都唔错架! 大家夹嘴型, OK冇问题! 你定日子啦.

potato 說...

恭喜你喜获麟儿。。。

一旧饭 說...

Potato, thank you very much!!!

-某某人- 說...

BB很可爱啊~!!!
恭喜晒啦~
真的很cutie~!~!!!
一粒饭改了名字吗?

Janelle 說...

恭喜你先!(昨天 去了玩耍,跟你sms了几次,都忘了恭喜你)
那个video,你是要upload放上来吧?
我每次都是用youtube,up在那边先,然后抄html code paste在post那边的。。

Janelle 說...

你部长不是开刀咩? 你拍下来了哦?
你敢拍哦?

一旧饭 說...

JAN, 开刀通常医生都系唔俾录既. 搞到我又跪又拜, 拒先正俾我"绿灯".

Fatty Jean 說...

哇! 很可爱叻!!
圣诞帅男!!
恭喜恭喜咯!!

Alice Chong 說...

我来迟了。。。。恭喜你呀!!!