2008年11月26日星期三

我既第一次...

睇到好多BLOG友已经准备圣诞节啦...真开心!!! 因为我就快第一次....做老窦啦!!!
已经PLAN好咗圣诞节BB出世, 时间早上七点到九点, 经过高人指点...HEHE...
照咗啦, 系骆公子嚟架!!!
真系有D紧张, 有D高兴啊!!! 因为依家见到拒系咁唷下踢下, 好过瘾啊...哈哈哈!!!
仲有一嗰月就可以见到拒啦...劲紧张!!!

十二月, 好多特别日子, 注册纪念日, 一旧饭"受难日", 一旧饭生日, 花红日, 圣诞节同埋BB生日...
所以已经攞咗大半嗰月假, 休息到明年啦!!! 十二月攞埋花红, 睬拒都傻啦!!! YEAH!!!!!!!!!!!!!!!
通常十二月我都会攞长假去玩, 今年唔得啦...做奶爸啦...千祈唔好爸爸闭翳啊...哈哈哈!!!

8 則留言:

veronica 說...

一旧饭的下一代要点叫?

十六 Keaton 說...

哇!!
那我現在先恭喜你咯...
你的心肝是男的還是女的?
叫什麼名?
我好想知道哦~

路人㊣ 說...

饭兄,我有个朋友也系响圣诞节生日架。拒嘅花名叫“耶稣”,真架。
你呢个准爸爸唔闭翳,巴闭就真,咁多假期,羡慕死人啦!
O(∩_∩)O哈哈~

Miyuki 說...

一旧饭先生!介唔介意俾我你既地址?我有野要送俾你个‘小小一旧饭’啊~ 哈哈!希望你老婆唔会介意啦!XD

Unknown 說...

恭喜你咯!!!做奶爸应该会很辛苦的。。。伟大!!!

Janelle 說...

以后每年十二月你就要裤带破洞了!因为太多节日了!

你去哪里找高人指点啊?

匿名 說...

生佐就sms过来啦!
veron,仲之唔系叫一pek屎啦~哈哈哈哈

一旧饭 說...

VERON, 我TONY既仔梗系TONY仔啦...

真人, 池古丁!!! 名??? 英文叫EUGENE, "有金"了嘛..哈哈哈!!! 中文要揾高人计啊...

甲兄, 咁劲??? “耶稣", 我惊受唔起哦...哈哈哈... 一年27日假嘛...

MIYUKI, 有礼边度会介意啊??? 哈哈哈!! 多谢先啊...

元寿, 我真系几伟大架... 42寸胸肌, 大唔大啊???

JAN, 高人私底下倾啦...哈哈哈!!!

肥意粉, 想死啊??? 嘴咒你成世咁靓架...哈哈哈!!