2008年9月9日星期二

日本记念品#3...FOR U???























呢几件我都好钟意, 尤其是果嗰KEY CHAIN, 有我既名架!!!

5 則留言:

Janelle 說...

好多东西哦!

~珊姑娘~ 說...

Tony Loke,好有趣!日本纪念品,爽死了。

Unknown 說...

全部都好美哦!!!

匿名 說...

你究竟寄佐未?我等佐好耐了嚄

一旧饭 說...

JAN, 我知, 但系好贵哦!!!

珊姑娘, 我再去, 打嗰俾你OK?? 但系我要你既名哦...

元寿, 多谢!!!

肥意粉, 等多下啦...好难寄啊....