2009年10月29日星期四

男人-死性不改! 18PL








细路都系咁啦, 何况系我地呢D大男人!!!
嘻嘻嘻.....

12 則留言:

**~kiNki 小琪~** 說...

连小孩都这样~~
吓到~~

路人甲㊣ 說...

色即是胸,胸即是色,细路如此可教也!

SMiLE 說...

哈哈。。我觉得那个外国人抱小宝宝的最好笑。。。他的眼睛好大好圆呐。。。

小小女人~ 說...

d小路会咁,都系因为老豆教出来既咯。^^

李逸迷 說...

所以大多数的男人爱看波。。。

~啊卡正传~ 說...

sofa~
别说只有男人~
啊卡也喜欢欣赏女人的胸部~~~我觉得很美咯~

renee 說...

哈哈。。。。又几盏鬼!!!!!镜头捉得好准,其实是咪角度既关系。。。。。。????

珊珊 * Shan 說...

炸到~~~
我佛慈悲,拯救这些小孩吧!
让他们不受诱惑....XD

一旧饭 說...

kiNki 小琪, 好事嚟既... :P

甲兄, 可喜可贺啊!!!

SMiLE, 欢迎光临兼留言!
系啊! 好得意啊!

小小女人, 老母都要负D责任既... :P

李逸迷, 我劲钟意啊! 哈哈哈!!

啊卡正传, 欢迎光临兼留言!
啱听! 靓既嘢一定要攞嚟欣赏既...
尤其是系36D!!! :P

renee, 唔系角度问题. 系D细路真系有问题! 哈哈哈...

珊珊 * Shan, 由佢啦.. :P

阿Don 說...

本性难移!

Pet猫猫 說...

HAHAH!真的是死性不改!全世界男人!BOLEH!!!

小澤 (DSvT) 說...

三嵗定八十就是這麽說咯~